۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۲۹۰۸۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

بصیرت حسینی تنها راه پیروزی امت اسلامی در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ماه محرم ماه بصیرت است، گفت: باید تلاش کنیم تا بصیرت افزایی خود را ترویج داده و در ساحت اهل بیت معصومین(ع) قرار بگیریم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، امروز در مراسم سوگواری ایام محرم در بخش دابودشت با بیان این که همه ابعاد شخصیتی خود را باید  با حضور در ساحت مقدس تقوای الهی که همان یاد خداوند متعال است با تقوا کنیم، گفت: تقوامحوری سبب سعادت و تعالی انسان می شود که در پرتو بهره گیری از آن می توانیم به رستگاری برسیم.

 

وی با اشاره به این که آن هایی که در محضر اهل بیت(ع) بوده و هستند به عنوان شیعه اهل بیت(ع) قرار دارند، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا رهرو و ادامه دهنده مسیر اهل بیت(ع) باشیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که باید تقوامحوری را رعایت کرده و ترک معاصی کنیم، ادامه داد: یکی از معضلات جوامع بشری بداخلاقی است که باید در راستای ترویج اخلاق اسلامی تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده، افزود: استکبار جهانی اگر امروز چکمه ظلم پوشیده است و از خون ها می گذرد تنها خود را دیده و هر کسی به درد خود بینی دچار شود از مسیر فلاح و رستگاری دور خواهد شد که این یک بدبختی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه  با بیان این که تقوامحوری در همه ابعاد زندگی انسان ارزشمند و اثرگذار است، گفت: آموزه های ارزنده ای در نهضت حسینی وجود دارد که باید بهره گیری ارزشمندی از آن داشته باشیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که حماسه عاشورایی درس های ارزنده و گرانقدری دارد، بیان داشت: اسلام به معنای تسلیم شدن و قرار گرفتن در مسیر بهره گیری از تعالیم والای دینی است که باید دستورات قرآن، وحی، امامت و ولایت را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

وی گفت: این گروه منحوس داعش که خود را مسلمان می دانند مقدمات اولیه اسلام که تسلیم است را دارا نیستند و مسلمانی در مقابل برادر مسلمان خودش قد علم نکرده و خون مسلمان را به خاطر هواهای نفسانی نمی ریزد.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: گروه هایی چون داعش شیطان پرست و هواپرست بوده و بنده خداوند متعال نیستند که نمی توانند به سعادت و رستگاری برسند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که ماه محرم ماه بصیرت است، گفت: باید تلاش کنیم تا بصیرت افزایی خود را ترویج داده  و در ساحت اهل بیت معصومین(ع) قرار بگیریم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که باید مسیر درست را رفته تا در انحراف قرار نگیریم، بیان داشت: از آموزه های گرانقدر امام حسین(ع) فداکاری، بصیرت، ایثار و از خودگذشتگی است که باید به دنبال بهره گیری از آن باشیم.

 

وی با تاکید بر این که نهضت حسینی صحنه درسی برای همه ما است، افزود: باید در این مسیر تلاش کنیم تا درس فداکاری و بصیرت را بیاموزیم که ثمرات ارزنده ای برای ما خواهد داشت./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات