۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۲۹۲۳۵
نماینده مردم آمل در مجلس:

روز 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که روز 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: این روز مهم با عنوان تحقق شعار استقلال و آزادی و عدم سلطه بیگانگان بوده است.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به سالروز 13 آبان، گفت: هر انقلابی برای خود جلوه های داخلی و خارجی دارد.

 

یوسفیان ملا، افزود: جلوه داخلی انقلاب اسلامی ایران جلوه های مذهبی و زنده کردن اعتقادات مردم در بخش های مختلف بوده است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که در بعد خارجی هم هر انقلابی جلوه ای دارد، بیان داشت: استقلال و آزادی در مقابل قبول هرگونه سلطه خارجی از جمله جلوه های انقلاب اسلامی است.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: روز 13 آبان گرچه به ظاهر با تصرف سفارت آمریکا در تهران به یاد می ماند ولی به صورت عملی به عنوان مقابله با استکبارجهانی مبدل شده است.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که روز 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، ادامه داد: این روز مهم با عنوان تحقق شعار استقلال و آزادی و عدم سلطه بیگانگان بوده است.

 

وی با تاکید بر این که روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به یادگار مانده است، گفت: در این روز نشان داده شد که می خواهیم مستقل بوده و اجازه دخالت بیگانگان را نمی دهیم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ملت ایران می خواست تا خود تصمیم گیرنده کشورش باشد، بیان داشت: خواسته ملت ایران این بوده است که روی پای خود بایستیم و اجازه دخالت بیگانگان را ندهیم که دیگران بخواهند در مسائل کشور ما دخالت کنند.

 

یوسفیان ملا افزود: روز 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی و استقلال طلبی جایگاه ارزنده و گرانقدری برای خود پیدا کرده است.


نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از رهنمودهای رهبری در راستای تعالی نظام اسلامی خود گام برداشته و تلاش های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات