۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۲۹۳۹۸
امام جمعه سپاهان شهر:

مرحوم آیت الله مهدوی کنی در تمامی مقاطع پیرو امام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سپاهان شهر با اشاره به شخصیت علمی، اخلاقی، سیاسی و انقلابی مرحوم آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد آن عالم ربانی در تمامی مراحل و مقاطع پیرو حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بود.
آيت الله مهدوي کني

حجت الاسلام علی عبداللهی، امام جمعه سپاهان شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: شخصیت آیت الله مهدوی کنی شخصیتی معنوی و علمی بود که مانند خورشیدی روشن برای همه مردم می درخشید.

 

وی افزود: هیچ چیز جدیدی که آشکار نشده باشد، وجود ندارد؛ 50 سال است مردم می بینند که ایشان شخصیتی بودند که در قالب مسؤولیت های گوناگون در جامعه حضور داشتند.

 

حجت الاسلام عبداللهی درباره شخصیت علمی این عالم بزرگوار تصریح کرد: ایشان قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب در حوزه علمیه جزء شاگردان فضلای بسیار مجرب و پژوهشگر از جمله آیت الله امام خمینی(ره)، آیت الله بروجردی و علامه طباطبایی بودند.

 

امام جمعه سپاهان شهر ابراز کرد: بعد از آن با وجود مجاهدت ها با همان حالت روحانی، معنوی و خلوص جهادی، ذره ای مقام در او اثر نداشت و این به علت خلوص آن عالم مجاهد بود.

 

وی در خصوص کاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری با توجه به برنامه و شناختی که دارند، شرایط زمانی، مکانی و دیگر ملاحظات را لحاظ کرده و ان شاءالله فردی که احسن و اصلح می باشد را انتخاب خواهند کرد.

 

حجت الاسلام عبداللهی بعد سیاسی آن مجتهد بزرگوار را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: بعد سیاسی آیت الله مهدوی کنی در روش عملی ایشان آشکار بود؛ در تمام مراحل زندگی قطب راه ایشان امام خمینی(ره) بود و بر پایه مطلق ولایت و رهبری پیش می رفتند تا جایی که هیچ گاه در مقابل رهبری یک خط جداگانه و مخالفتی از ایشان دیده نشد./939/ت303/ج

ارسال نظرات