۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۲۹۴۴۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

مقابله با فتنه گروه های تکفیری نیازمند وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس گفت: امروز شکل گیری گروه های تکفیری در منطقه توطئه دشمنان است و این اقدامات برای محروم کردن مسلمانان و آزادای خواهان جهان از پیامبر رحمت صورت می گیرد که مقابله با این فتنه نیازمند وحدت همگانی است.
يوسفيان ملا آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم افتتاح زینبیه روستای حسین آباد پایین خیابان لیتکوه بخش مرکزی آمل با اشاره به فلسفه وجود قیام امام حسین(ع)، گفت: سرور و سالار شهیدان در راه ترویج و زنده نگه داشتن دین مبین اسلام و دین پیامبر جان خود را فدا کرده است.

 

وی با اشاره به این که نهضت حسینی سراسر درس و عبرت آموزی است، بیان داشت: سرور و سالار شهیدان درس ایثار و بخشش را به همه آزادی خواهان جهان داده است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: کسی که برای اصلاح امور امت و ترویج جد خود با همه داشته ها در برابر کفار و دشمنان ایستاد امروز باید بهترین الگو برای مسلمانان باشد.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ عاشورایی راهشگای سعادت جامعه بشری است، افزود: باید در تلاش باشیم تا سیره نورانی امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: امروز خشونتی که در جهان اسلام وجود دارد برگرفته از استکبار و دشمنان اسلام است و باید در این حوزه با بصیرت و آگاهی گام برداریم.

 

وی گفت: امروز شکل گیری گروه های تکفیری و داعش توطئه دشمنان است و این اقدامات برای محروم کردن مسلمانان و آزادای خواهان جهان از پیامبر رحمت صورت می گیرد که مقابله با این فتنه نیازمند وحدت همگانی است.

 

یوسفیان ملا افزود: امروز جایگاه زینبیه ها، مساجد و حسینیه ها در مذهب شیعه جایگاه مبارزه با شیطان است که باید تلاش های گرانقدر و ارزنده ای در این مکان های مقدس و ارزشمند صورت گیرد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: در این پایگاه ها باید برای برای ترویج ارزش های دینی و آگاهی و بصیرت مردم تلاش کرده و مساجد روشنگر و آگاهی بخش باشند که ثمرات گرانقدری به همراه خواهد داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری های انجام شده برای خرید برنج کشاورزان گفت: اهتمام مدیران باید در راستای خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان بوده و امید داریم تا دولت در سال آینده آستین را بالا زده و زودتر از موعد مقرر نسبت به خرید برنج کم محصول طارم اقدام کند تا خدایی ناکرده کشاورزان آزرده خاطر نباشند که روند خرید بسیار مطلوب وقابل قبول است.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: زمین کشاورزی ناموس کشاورزان است و به دلیل بی‌حمایتی‌ها از این بخش آن ها مجبور می‌شوند زمین‌ خود را بفروشند که باید در راستای حمایت از این قشر زحمت کش به عنوان فعالان تولید داخلی توجه شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات