۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۲۹۹۰۱
نماینده مردم تهران در مجلس:

رییس جدید رسانه ملی از افراد با سابقه در مدیریت کلان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رییس جدید رسانه ملی به عنوان شخصیتی خوش سابقه در عرصه اجرایی و مدیریت کلان یاد و از تلاش های مجدانه مهندس ضرغامی در مدت مدیریت ده ساله در صدا و سیما تشکر کرد.
فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به انتصاب رییس جدید رسانه ملی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: انتصاب رییس جدید رسانه ملی برای پنج سال آینده انتصاب بسیار شایسته‏ای است چرا که وی از افراد با سابقه در بخش اجرایی و مدیریت کلان است.

وی با بیان این‏که دوران ریاست عزت‏الله ضرغامی دورانی درخشان، سرشار از انگیزه، تلاش و مدیریتی جهادی است، ابراز داشت: در دوره مدیریت وی در عرصه بین‏المللی و هم در عرصه داخلی فراز و فرود‏های بسیاری بود که وی توانست رسانه ملی را در چهارچوب نظام و سیاست‏های ابلاغی رهبر معظم انقلاب هدایت کند.

آلیا به شاخص‏ترین عملکرد مدیرت عزت‏الله ضرغامی در رسانه ملی که مورد تقدیر مقامات و مسؤولان فرهنگی قرار گرفت، اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت کردن از سریال‏هایی که مفاهیم دینی و شرعی را در جامعه تبیین می‏کردند شاخص‏ترین عملکرد مدیریت وی در رسانه ملی است.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که رییس پیشین رسانه ملی  با حمایت کردن از سریال‏هایی مانند مختار‏نامه توانست رضایت مردم را کسب کند، تصریح کرد: وی بعد از این‏که مجلس شورای اسلامی قانون استفاده کردن از لباس ملی را تصویب کرد این مسأله را به طریق مختلف در رسانه ملی مطرح کرد.

وی با اشاره به عملکرد رسانه ملی در عرصه سیاسی ابراز داشت: رسانه ملی در مسأله انتخابات مجلس و همچنین انتخابات ریاست جمهوری عملکرد بسیار خوبی را داشت و راه اندازی مناظره کاندیداهای انتخاباتی از کارهای بسیار مهمی بود که در دوره مدیریتی وی صورت گرفت.

آلیا با بیان این‏که مناظرات کمک بسیار زیادی برای درست انتخاب کردن مردم در انتخابات داشت تصریح کرد: برپایی مناظرات سبب شد که مردم نسبت به این مسأله آگاهی نسبتا کاملی را به دست بیاورند تا بتوانند انتخاب اصلح را انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اقداماتی که باید در دوره مدیریت رییس جدید رسانه ملی انجام گیرد، ابراز داشت: تقویت فرهنگ عمومی و تقویت و تبلیغ سبک زندگی اسلامی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است باید از اقداماتی باشد که رییس جدید رسانه ملی در دستور کار خود قرار دهد./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات