۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۳۱۵۵۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

بسیج بسترساز اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که بسیج بسترساز اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، گفت: نهاد مقدس بسیج با حضوری با بصیرت در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی ایستادگی والا و ارزشمندی داشته و نقش تأثیری گذاری ایفا کرده است.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: نهاد مقدس بسیج یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه ساز خیر و برکات ارزنده ای بوده است.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: روز به روز بر قدرت و اقتدار بسیج افزوده می شود و این مسأله به عنوان عاملی شده است که دشمنان از آن هراس و واهمه دارند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که بسیج بسترساز اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، افزود: نهاد مقدس بسیج با حضوری با بصیرت در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی ایستادگی والا و ارزشمندی داشته و نقش تاثیری گذاری ایفا کرده است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بسیجیان ما پیرو مکتب سرور و سالار شهیدان بوده و در این راستا حرکت می کنند، تصریح کرد: افتخار نهاد مقدس بسیج حرکت در مسیر رهنمودهای ارزشمند ولایت فقیه و بهره گیری از فرهنگ عاشورایی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بسیج با آمادگی کامل در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و با بصیرت داشته است، گفت: این نهاد مقدس همواره در تلاش بوده است تا پیرو فرامین ولایت فقیه، ادامه دهنده راه نورانی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به این که تفکر بسیجی راهگشای تحقق اهداف والای نظام اسلامی است، بیان داشت: این تفکر ارزنده همواره به عنوان عاملی ارزشمند در راستای تحقق اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است که روز به روز بر محبوبیت بسیج افزوده می شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که روحیه ایثار و شهادت طلبی نیروهای بسیجی به عنوان عاملی ارزنده در برابر دشمنان نظام اسلامی است، گفت: بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس همواره ثابت کرده اند که با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت در برابر ایادی استکبار ایستاده و پاسخی شایسته به آن ها داده اند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: بسیج امروز حضوری ارزشمند در عرصه های مختلف فرهنگی، سازندگی، اقتصادی، علمی و دیگر امور دارد که باید از این ظرفیت های ارزنده به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: نهاد مقدس بسیج می تواند نقش ارزشمند و اثرگذار در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان داشته و توطئه های شوم دشمنان را که برای جوانان نظام اسلامی دیده است خنثی کند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران افزود: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان از همین روحیه بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارند که در واقع نهاد مقدس بسیج در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب با استقامت و استواری گرانقدری خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

 

وی با بیان این که ولایت مداری و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر مظعم انقلاب اسلامی از جمله رویکردهای مهم بسیج بوده که سبب تعالی آن شده است، گفت: تداوم توفیق های ارزشمند نهاد مقدس بسیج نیز در پرتو بصیرت مداری و پیروی محض از تدابیر و رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات