۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۳۱۷۹۳
همزمان با هفته بسیج صورت می گیرد؛

برگزاری اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان در آمل

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه آمل از برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.
فرمانده سپاه آمل

سرهنگ علی خادم، فرمانده سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان جدی را پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتیم که در برابر ما قرار گرفتند.


خادم با بیان این که هفته بسیج یک فرصت خوب و ارزنده ای است که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید از فرهنگ ارزنده بسیج به عنوان امری ارزنده در راستای آشنایی بیش از پیش نسل جوان جامعه استفاده شود.


وی با اشاره به این که علت اصلی این دشمنی ها بر همگان مشخص است که بحثی ایدیولوژی بود، افزود: ایدئولوژی اسلام ناب ما در مقابل ایدئولوژی لیبرال غربی آمریکایی است.


خادم تصریح کرد: ایدئولوژی اسلام ناب از جمله ویژگی های ارزنده آن عدالت خواهی، دفاع از حق و حقیقت و این جمله امور بوده که دین مبین اسلام همواره به دنبال آن ها بوده است.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که غرب به دنبال تحقق اهداف و منافع خود است، بیان داشت: اسلام ناب محمدی(ص) همیشه در مقابل منافع غرب قرار داشته که آن ها هیچ گاه این اسلام را رها نمی کنند.

 

وی با تاکید بر این که بسیج قدرت مقابله با قدرت مند ترین ارتش های دنیا را دارد ،خاطرنشان کرد: بسیج از قدرت والا و ارزنده ای برخوردار بوده که دشمنان همیشه از این قدرت والا هراسان هستند.


خادم با اشاره به این که وجود بسیج همیشه زمینه ساز خیر و برکات بوده است، بیان داشت: بسیج به عنوان نهادی مقدس همواره در تلاش بوده است تا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق ارزش های والای نظام گام بردارد.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که بهره گیری از تفکر بسیجی همواره راهگشای تحقق اهداف نظام اسلامی است، افزود: حاکمیت ولایت‌فقیه، ایمان راسخ ملت و شهادت طلبی همواره به دنبال اصول اساسی در راستای تعالی نظام اسلامی در همه عرصه ها و دفاع مقدس بوده است.


خادم با اشاره به نقش تحول آفرین فرهنگ بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ادامه داد: تبیین بسیج به عنوان  یک راهبرد، تبیین نقش بسیج در حوزه اقتدار، تبیین آمادگی‌ها و قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیج در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین حوزه ماموریت بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش در راستای تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ و اقتصاد از جمله اهداف اجرای برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری در آمل است.


فرمانده سپاه ناحیه آمل از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان آمل خبر داد و افزود: این رزمایش بزرگ با حضور بسیجیان در روزهای بیست و نهم و سی ام آبان ماه در بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل برگزار می شود.


وی با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی درهفته بسیج، خاطرنشان کرد: بیش از صد عنوان برنامه در سطح شهرستان برای هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است که درصدد هستیم به بهترین نحو ممکن در سطح شهرستان اجرایی شود.


 فرمانده سپاه ناحیه آمل به بخش از برنامه های هفته بسیج در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری همایش های بصیرتی، یادواره شهدا دانش آموزی وکارمندی، تجلیل از رزمندگان روحانی، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح سالن ورزشی صالحین، ویزیت رایگان بسیجیان، تجلیل از بسیجیان نمونه واسوه ، مسابقات ورزشی و افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است./1314/ت302/ب

ارسال نظرات