۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۲۳۱۹۹۵
همزمان با هفته بسیج؛

مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده شهرستان آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب آمل از برگزاری مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده این شهرستان همزمان با هفته بسیج خبرداد.
بسيج طلاب

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج نهادی مخلص و در مسیر تحقق رهنمودهای ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به این که نهاد مقدس بسیج به عنوان نهادی ولایی در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف والای نظام اسلامی قرار دارد، افزود: بسیج یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی بوده که زمینه ساز عظمت نظام است.

 

حجت الاسلام زارع با بیان این که نهاد مقدس بسیج حضوری با بصیرت و اثرگذار در همه عرصه ها داشته است، بیان داشت: در هر صحنه ای که برای نظام اسلامی نیاز بوده بسیج حضور داشته و همواره سدی ارزنده در برابر نقشه های شوم دشمنان است.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با تاکید بر این که دشمنان از عزت و عظمت بسیج هراسان هستند، تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با تفکر بسیجی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و امروز نیز برای راه پر افتخار خود نیازمند بهره گیری از این فرهنگ والا هستیم.

 

وی با بیان این که روحانیان همچون دیگر اقشار جامعه در بسیج نیز حضوری فعال و ثمربخش دارند، گفت: روحانیان همچون دفاع مقدس که در قالب رزمی و تبیلغی مشغول فعالیت بودند امروز نیز رسالتی عظیم و مهم در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام زارع با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، بیان داشت: مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده شهرستان آمل همزمان با هفته بسیج در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار می شود.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با بیان این که حضور در نمازجمعه و غبارروبی مزارمطهر شهدا از جمله برنامه های این هفته است، افزود: روحانیان بسیجی شهرستان آمل با حضور در مصلی های نمازجمعه شهرستان آمل پاسخگوی نمازگزاران در راستای رفع شبهات دینی بودند.

 

وی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس شهرستان آمل و حضور روحانیان بسیجی در این رزمایش، گفت: برنامه های ارزنده ای در راستای پاسداشت هفته مقدس بسیج در شهرستان هزارسنگر آمل برگزار خواهد شد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات