۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۳۲۵۲۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر:

تبلیغ دین برای مقابله با بحران های فرهنگی ضرورت دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی در صدد تهی کردن انسان از معنویت هستند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته‌ از آن به جهت مقابله‌ با این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
گردهمايي مبلغان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر در همایش گردهمایی روحانیان طرح هجرت که در سالن سازمات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد به اهمیت تبلیغ اشاره کرد و گفت: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی در صدد تهی کردن انسان از معنویت هستند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته‌ از آن به جهت مقابله‌ این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

 

وی در ادامه سخنان خود به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت تبلیغات، گفت: امام خمینی می‌فرمایند؛ «مسأله‌ تبلیغات یک امر مهمی است که می‌شود گفت در دنیا در رأس همه‌ی امور قرار گرفته است و دنیا بر دوش تبلیغات است. بالاترین چیزی که می‌تواند این انقلاب را در این‌جا به ثمر رسانده و به خارج صادر کند، تبلیغات است».

 

حجت الاسلام بردستانی در ادامه سخنان خود به روش های مناسب تبلیغی و توجیه نکاتی پیرامون این امر اشاره کرد.

 

در ابتدای این مراسم نیز از حجت الاسلام علی ولایتی زاده مسوول سابق طرح هجرت استان از سوی آیت الله صفایی بوشهری تقدیر به عمل آمد.

 

همچنین در این مراسم از خدمات شایسته حجت الاسلام علی آذرشب در معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تجلیل شد و حجت الاسلام حامد بردستانی به عنوان معاون جدید تبلیغ حوزه علمیه استان منصوب شد.

 

حجت الاسلام آذرشب به طور همزمان مسؤولیت معاونت های تبلیغ و تهذیب را برعهده داشت که پس از تفکیک شدن این دو معاونت، وی عهده دار معاونت تهذیب شد.  

 

به گزارش رسا، این نشست با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و نیز رائفی پور استاد اعزامی از تهران ، مدیر حوزه علمیه استان و رئیس سازمان تبلیغات استان بوشهر برگزار می شود./833/پ203/ب4

ارسال نظرات