۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۳۲۶۹۴
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

جنگ روانی غرب با هدف تضعیف مبانی دینی جامعه صورت می گیرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ مخصوص مالک اشتر با اشاره به این که جنگ روانی و تهاجم فرهنگی غرب با هدف تضعیف دین و مبانی ارزشی جامعه صورت می گیرد، گفت: روشنگری آحاد مردم و مقابله با آسیب های فرهنگی یک رسالت و تکلیف عمومی است.
سردار موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار سیدحیدر موسوی، فرمانده تیپ مخصوص مالک اشتر، شب گذشته در گردهمایی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج قدس آمل که در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد با بیان این که این روزها یادآور شجره طیبه بسیج است، گفت: شهدای بسیج علمداران دفاع از انقلاب بودند که جان خود را در جبهه ها تقدیم اسلام و قرآن کردند.

 

وی با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: بسیجی بودن یک افتخار است و به تعبیر اولیا بسیجیان در زمین ناآشنا و در آسمان ها معروف هستند که این روحیه والا در اکثر مردم ما وجود دارد.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که بسیجیان ما در عرصه های مختلف افتخارآفرینی کرده و از ارزش و مقام والایی برخوردار هستند، تصریح کرد: بسیجیان نیروهای مخلص و در مسیر تحقق رهنمودهای ولایت فقیه هستند.

 

موسوی با تاکید بر این که بسیج تبلور روحیه اخوت و برادری است، ادامه داد: یکی از بارزترین شاخصه های بسیجی نجابت بوده که حاضر نیستند در ارائه خدمات خود به کسی منت بگذارند.

 

فرمانده تیپ مخصوص مالک اشتر افزود: باید ثمرات و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کرده و از آن الهام بگیریم و روحیه بسیجی را برای همه زمان ها احتیاج داریم که دشمنان نمی توانند در برابر آن ایستادگی کنند.

 

وی با بیان این که بصیرت دینی از ویژگی های مهم بسیج است، گفت: تهدیدات بسیاری بر علیه ملت ما وجود دارد که از جمله آن ماهواره ها بوده که جنگیدن امروز به مراتب سخت تر است.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: هر خانواده ای که جوان سالم و متدین تربیت کند جای هزاران تبریک دارد که بصیرت دینی می تواند این گونه اثرگذار باشد.

 

موسوی با اشاره به این که جنگ روانی و تهاجم فرهنگی غرب با هدف تضعیف دین محوری جامعه است، گفت: اهتمام ارزنده ای باید در راستای روشنگری آحاد مردم و مقابله با آسیب های فرهنگی از سوی دشمنان وجود داشته باشد.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر با تاکید بر این که خواستگاه بسیج در متن جامعه اسلامی است، بیان داشت: مهم ترین عاملی که دشمنان را ناامید کرده همراه بودن مردم و بسیجیان است که در مسیر تحقق ارزش های نظام والای اسلامی گام برمی دارند.

 

وی با بیان این که وجود بسیج باید عامل سلامت در عرصه ها و اماکن مختلف کشور باشد، تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج کارنامه درخشان و ارزشمندی دارد و کارکردهای گرانقدر آن نمایان است.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: بسیجیان چشمان بیدار نظام اسلامی هستند که بسیجی دارای اعتقادات راسخ اسلامی و ولایت پذیری است که در مسیر تحقق ارزش های انقلاب و رهنمودهای رهبری حرکت می کند.

 

موسوی با بیان این که بسیج عامل اصلی بازدارندگی در کشور علیه توطئه های داخلی و خارجی است، گفت: بسیج از دل مردم و متمسک به ولایت است که دشمنان از آن هراس داشته و به خود اجازه حمله به ایران اسلامی را نمی دهند که باید این برگ برنده را حفظ و تقویت کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات