۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۳۲۶۹۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

بصیرت افزایی مانع انحراف و کج روی جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که بصیرت افزایی امری ارزنده است که مانع از انحراف و کج روی انسان می شود، افزود: انسان باید در تلاش بوده تا بصیرت و تقوا را به عنوان اصولی ارزشمند در زندگی خود اجرایی کند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که بسیج زمینه ساز عزت و افتخار برای نظام اسلامی شده است، گفت: بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی همواره توانسته است پیشرو بوده و در عرصه های مورد نیاز ثمربخش باشد.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: بهره گیری از تفکر بسیجی زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است که امروز مشاهده می شود دشمنان انقلاب اسلامی از ترویج این تفکر ارزشمند هراسان بوده و به دنبال مقابله با ارزش های آن هستند.

 

وی افزود: بسیج در راستای ترویج و تحکیم ارزش های نظام اسلامی ایستادگی می کند و این نهاد مقدس تلاش دارد در راستای تحقق آرمان های امام خمینی(ره)، سیره شهدای بزرگوار و رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری حرکت کند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش دارند تا سدی در برابر اقتدار، عظمت و پیشرفت های انقلاب اسلامی ایجاد کنند، تصریح کرد: دشمنان در این عرصه از هرگونه تلاشی استفاده کرده و از تحریم ها و تهدیدات گوناگونی بهره می گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دشمنان از تهاجم فرهنگی به عنوان ابزاری در برابر نظام اسلامی استفاده می کنند، ادامه داد: دشمنان در این جنگ گسترده می خواهند دین محوری را در میان آحاد جامعه تضعیف کنند که بسیج می تواند با بصیرت افزایی نقشی ارزشمند ایفا کند.

 

وی گفت: بهره گیری از تفکر بسیجی نقش ارزنده ای در راستای رفع مسائل و مشکلات جامعه دارد و باید از آن به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود که ثمرات ارزشمند و والایی دارد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که نهاد مقدس بسیج امروز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی، اقتصادی و اجتماعی حضوری فعال و اثرگذار دارد، بیان داشت: استمرار افتخارات بسیج نیازمند ایستادگی بر ارزش ها و حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بصیرت افزایی امری ارزنده است که مانع از انحراف و کج روی انسان می شود، افزود: انسان باید در تلاش بوده تا بصیرت و تقوا را به عنوان اصولی ارزشمند در زندگی خود اجرایی کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی باید به عنوان امری ارزنده مورد توجه باشد، گفت: تحقق این امر ارزنده  می تواند نقش والایی در راستای مقابله با نقشه های شوم دشمنان داشته باشد که باید برای تحقق آن تلاش شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات