۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۳۲۷۹۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

اندیشه های تکفیری نمی تواند مانع از گسترش اسلام ناب در جهان شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز اسلام ناب در دنیا فراگیر شده است، گفت: پیدایش گروه های تکفیری با هدف مقابله با رشد اسلام ناب در دنیا صورت گرفته است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان آمل که تحت عنوان شکوه مقاومت در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد با بیان این که رویکرد خصمانه آمریکا برعلیه دین مبین اسلام برای همه محرز است، گفت: شیطان بزرگ و ایادی آن ها هیچ وقت به فکر حقوق بشر نبوده و به فکر تحقق اهداف و منافع خود هستند.

 

وی با تاکید بر این که تا سلطه گری باشد مبارزه ادامه خواهد داشت، افزود: مردم مظلوم کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، غزه و عراق نیز در راستای دفاع از خود با ایادی استکباری مبارزه می کنند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره جهانی مقابله با تکفیری ها، بیان داشت: سی و پنج سال است که مردم ایران زمین با بصیرت و دشمن شناسی خود تحت رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در همه جهات آماده خدمت برای مقابله با نفوذ ایادی استکباری در منطقه هستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که دین مبین اسلام در کشورهای جهان فراگیرشده است، ادامه داد: گروه های تکفیری در صدد نابودی اسلام هستند و غافل از این که شیعیان با پیروی از خط سرخ امام حسین(ع) هرگز اجازه نخواهند داد تا آن ها به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که وجود عشق و ارادت به امام حسین(ع) در شیعیان عاملی برای تعالی آن ها است، گفت: کسانی که دم از اسلام می زنند، اما مسلمان نبوده و قصد آن ها ضربه به اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

وی با اشاره به این که آمریکا و ایادی استکباری هرگز نمی توانند در کشورهای منطقه با آسودگی به اهداف خود دست پیدا کنند، بیان داشت: ما با اقتداری ارزنده و والا از حریم اسلام و مسلمانان دفاع خواهیم کرده و با شور بسیجی به تکفیری ها اعلام خطر می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل  با بیان این که ما تا آخرین لحظه همانند هشت سال دفاع مقدس که جوانمردانه در برابر چهل و چهار کشور جهان ایستادگی کردیم مقاومت کرده و درسی ارزنده به آنان خواهیم دارد، گفت: ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار برگرفته از ایمان ما است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که بسیج خط سیری دارد که برگرفته از سیره نورانی سرور و سالار شهیدان است، بیان داشت: بسیجیان با رهبری مقام عظمای ولایت به عنوان سربازان ناب امام زمان(عج) محسوب می شوند که از حریم اسلام نا نثار خون خود حراست و پاسداری می کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که متأسفانه عده ای از کشورهای قدرت طلب و چپاول گر قصد خون ریزی و آشوب را در منطقه دارند، افزود: مردم کشورهای منطقه باید هوشیار بوده و در مقابل اندیشه های باطل ایادی استکباری در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که نهاد مقدس بسیج همواره زمینه ساز خیر و برکاتی ارزنده برای نظام اسلامی بوده است، گفت: این نهاد مقدس توانسته است در عرصه های مختلف در راستای تحقق ارزش های والای نظام اسلامی پیشرو و اثرگذار باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات