۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۳۲۸۰۰

مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده شهرستان هزارسنگر آمل همزمان با هفته بسیج برگزار شد.
هفته بسيج

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت هفته بسیج گفت: مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده شهرستان آمل در راستای پاسداشت مقام ایثارگری روحانیت گرانقدر، همزمان با روز بسیج در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز روحانیان هم چون هشت سال دفاع مقدس باید پیشقدم بوده و گام های مؤثری را در راستای ترویج ارزش های والای اسلام و انقلاب داشته باشند.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.

 

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته است، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردم را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود.

 

وی با بیان این که روحانیان امروز نیز در عرصه بسیج حضوری فعال و اثرگذار دارند، گفت: روحانیان بسیجی باید تلاش های ارزشمندی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و پاسخگویی به شبهات داشته باشند.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با تاکید بر این که نهاد مقدس بسیج حضوری فعال و اثربخش در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی داشته  است، بیان داشت: ترویج تفکر بسیج راهشگای تعالی نظام اسلامی است که باید در راستای بهره گیری از آن تلاش شود.

 

وی با اشاره به این که نهاد مقدس بسیج به عنوان نهادی ولایی در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف والای نظام اسلامی قرار دارد، افزود: بسیج یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی بوده که زمینه ساز عظمت نظام است.

 

حجت الاسلام زارع با بیان این که دشمنان از عزت و عظمت بسیج هراسان هستند، تصریح کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با تفکر بسیجی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و امروز نیز برای راه پر افتخار خود نیازمند بهره گیری از این فرهنگ والا هستیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات