۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۹۸۱
در هفته بسیج؛

یادواره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و آشنایی با شهدای دانشجوی این شهر برگزار شد.
شهداي دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب،  یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاه صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان، اساتید و دانشجویان با هدف آشنایی با شهدای دانشجو و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در محل کانون بسیج جوانان این استان برگزار شد.

 

عباس اخلاقی، مسؤول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه و بالا بردن سطح علمی، آگاهی و معرفتی خنثی‌کننده توطئه‌های شوم دشمن است.

 

وی افزود: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیاز به مجاهدت و حرکت‌های جهادی دارد، مقابله با جنگ نرم دشمن تنها یک وظیفه فردی نیست همه افراد باید با همکاری یکدیگر در این راه گام بردارند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با بیان این‌که دشمنان نظام سعی دارند با هدف قرار دادن ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه، ذهن جوانان اسلامی را به‌ سمت تفکرات انحرافی دنیای غرب سوق دهند، تصریح کرد: با توجه به این مسأله امروز همه ما برای حفظ و نشر آرمان‌های انقلاب و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان مسؤول هستیم.


اخلاقی گفت: رهبر معظم انقلاب با توصیه فراوان به مقابله با جنگ نرم دشمن همواره بر ضرورت نقش‌آفرینی دانشجویان به‌ عنوان افسران و اساتید دانشگاه به ‌عنوان فرماندهان مقابله با این ناتوی فرهنگی دشمن تأکید دارند./967/پ202/ب6

ارسال نظرات