۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۳۲۹۹۵
امام جمعه آمل:

ملت ایران هیچ گاه تسلیم زورگویی های غرب نمی شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران گفت: ایران اسلامی کشوری است که قاطعانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب ایستاده و دنیا بداند که دستیابی به حقوق مسلم کشور و ملت مهم ترین هدف و خواسته جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و مذاکرات هسته ای است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در نشست فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس شهرستان آمل که درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزارشد با بیان این که امروز دشمنان نظام اسلامی خوار و ذلیل هستند، گفت: ما پیرو مکتب حضرت زینب(س) هستیم که دشمنان می خواستند با اسارت بردن اهل بیت(ع) آن ها را ذلیل کنند، اما با خواندن خطبه گرانقدر آن بانوی بزرگ اسلام خودشان به خواری رسیدند.


وی با تاکید بر این که دفاع مقدس درس ایثار و فداکاری به همه ما است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس روحانیت درکنار بسیجیان به دفاع از انقلاب و اسلام وارد میدان شدند که در این مسیر الهی شهدای گرانقدری را تقدیم کردیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: در اوایل جنگ با خیانت های بنی صدر و برخی از افراد ما در غربت به سر می بردیم، اما امروز با همه قدرت در پای میز مذاکره حضور داریم و آن هایی که می خواستند نابودی نظام اسلامی را ببینند خودشان خوار و ذلیل شدند.


امام جمعه آمل تصریح کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری صورت گرفته است که باید در مسیر اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پیشگام هستیم.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به نشست مذاکرات هسته ای، گفت: دستیابی به توافق نهایی میان طرف های مذاکره کننده باید به عنوان پیروزی نظام اسلامی و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی باشد.


 وی گفت: تاکید مقام معظم رهبری براین بود که مذاکره حق و باطل معنایی ندارد، اما با این مذاکرات موافقت کردند و شاهد هستیم که ایران اسلامی همه تعهدات را انجام می دهد و باز هم ایادی استکباری به دنبال شیطنت هستند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: ایران اسلامی کشوری است که قاطعانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب ایستاده و دنیا بداند که دستیابی به حقوق مسلم کشور و ملت مهم ترین هدف و خواسته جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و مذاکرات هسته ای است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره در مسیر بهره گیری از رهنمودهای رهبری گام برمی دارد، بیان داشت: ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی همواره در مسیر تحقق رهنمودهای ولایت گام برداشته و هیچ گاه تسلیم دشمنان نمی شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: به برکت نیروی عظیم بسیج شاهد امنیت و ثبات در مملکت هستیم که این برای ما یک امتیاز بسیار بالایی محسوب می شود.

 

وی خطاب به بسیجیان و فرماندهان حاضر در این همایش گفت: باید افتخار کنید که در مسیر جهاد قرار گرفتید و بسیج امروز با جنگ نرم مواجه است که استفاده از تخصص و مهارت بسیجیان در فضای مجازی لازم و ضروری خواهد بود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که رویکرد بسیج باید در راستای ترویج ارزش های والای نظام اسلامی باشد، افزود: بسیجیان باید در راستای بصیرت افزایی گام برداشته و به دنبال اجرای کارهای ارزشی باشند.

 

وی با تاکید براین که امروز جنگ سختی در پیش نداشته و باید با سلاح ایمان خود را تقویت کنیم، گفت: امر آموزش رفتاری و کرداری باید در میان بسیجیان نهادینه شده و سبک زندگی اسلامی را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به نقش اثرگذار و ارزشمند سپاه، افزود: پاسداران سپاه انقلاب اسلامی به عنوان نورچشمان ملت هستند که باید قداست این نهاد گرانقدر حفظ شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات