۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۳۳۰۶۹
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

هراس غرب از ترویج گفتمان امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به این که هراس غرب از ترویج گفتمان امام خمینی(ره) است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر تعالی قرار دارد و دنیا متوجه شد با اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرده است نمی شود کنار آمد و نظام اسلامی ما مسیر عزت و عظمت را در پیش گرفته است.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت علی اصغر(ع) که در حسینیه ثارالله امت آباد آمل برگزار شد با بیان این که اهل بیت(ع) الگوهای اصلی و راهنمایان واقعی ما هستند، گفت: رسالت ما این است که امانت دار و وارث واقعی سیره نورانی ائمه اطهار(ع) باشیم.

 

وی با اشاره به این که حرکت در مسیر اهل بیت(ع) سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، بیان داشت: اگر کسی می خواهد از این مسیر ارث ببرد باید نزدیکی و قرابت با ائمه اطهار(ع) داشته باشد.

 

عروج با بیان این که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی ارزنده ای از خود داشتند، افزود: دفاع مقدس در مسیر بهره گیری از حماسه سرور و سالار شهیدان است که رزمندگان ما در پرتو نهضت امام حسین(ع) توانستند حماسه های ارزنده ای را خلق کنند.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که انتقال ماهیت مخفی انقلاب کارسختی بوده، اما باید بدانیم که جنگ به پایان نرسیده است، ادامه داد: هر کسی از انقلاب حسینی در ایران باقی مانده باید به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل کند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که هراس غرب از ترویج گفتمان امام خمینی(ره) است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر تعالی قرار دارد و دنیا متوجه شد با اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرده است نمی شود کنار آمد و نظام اسلامی ما مسیر عزت و عظمت را در پیش گرفته است.

 

وی ادامه داد: اسلامی که امام خمینی(ره) معرفی کرده است چون با بقیه عالم کار دارد ایادی استکبار جهانی نمی خواهند به مقامی والا و ارزنده دست پیدا کند.

 

عروج با بیان این که وحدت فرماندهی نزد خداوند منان است، بیان داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس از آبروی دین خداوند متعال دفاع کردند که حضرت حق نیز این بزرگواران را یاری کرده است.

 

مشاورعالی فرمانده کل سپاه افزود: ایران اسلامی مورد هجوم همه جانبه دشمنان است و دشمنان باید بدانند که نمی توانند به ملاک ها و نقشه های خود دست پیدا کنند.

 

وی با اشاره به این که اگر از امروز در مسیر شهدا قرار بگیریم در هرجای عالم باشیم می توانیم در مسیر تعالی حضور پیدا کنیم، تصریح کرد: خداوند متعال سایه خود را به روی کسی می اندازد که با این مسیر همدلی کند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که تلاش ما باید در این راستا بوده تا ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم، گفت: باید حرمت خلق خدا را نگه داشته و حیا و سخاوت را در زندگی خود نهادینه سازی کنیم.

 

عروج افزود: باید رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده و در راستای تحقق منویات رهبری حرکت کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات