۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۳۰۷۳
استاد حوزه و دانشگاه:

شهدا بهترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که شهدا بهترین سرمایه های نظام اسلامی هستند، گفت: شهدای گرانقدر با ایمانی ارزنده در راستای دفاع از میهن و تحقق ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی در برابر دشمنان قرار گرفتند.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام خلیلی، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت علی اصغر(ع) که در حسینیه ثارالله امت آباد آمل برگزار شد با بیان این که حضور در مجالس شهدا از ارزش و مقام والایی برخوردار است، گفت: تلاش ما باید در این راستا بوده تا بهره گیری ارزنده ای از این مجالس داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر این که شهدا در زمان خود وظیفه را به درستی شناخته و به وجه احسن آن را عمل کردند، بیان داشت: وظیفه شناسی و عملکرد به هنگام و صحیح از رویکردهای ارزشمند شهدای بزرگوار است.

 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به لقب شهدا در قرآن کریم، افزود: برای شهدا در این کتاب نورانی لقب زندگان قرار داده شده است که باید این لقب را برای خود بگیریم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حضور در محافل شهدا باید فرصتی برای درس آموزی ما باشد، ادامه داد: امروز وظیفه داریم تا به درستی تکلیف خود را شناخته و در مسیر ارزش های والای نظام اسلامی گام برداریم.

 

وی گفت: آحاد مردم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب باید راه را شناخته و با آن مقابله ارزنده ای داشته باشند که این خواسته شهدا است.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان این که ما باید ادامه دهنده واقعی مسیر شهدا باشیم، افزود: این مجالس باید فرصتی برای هم عهدی و پیمان با شهدایی باشد که جان های پاک خود را در این مسیر نورانی قرار دادند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که شهدا بهترین سرمایه های نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: شهدای گرانقدر با ایمانی ارزنده در راستای دفاع از میهن و تحقق ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی در برابر دشمنان قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به این که قرآن کریم می فرماید پاکان و خبیثان با همانند خود محشور می شوند، گفت: شهدا زنده هستند که اگر می خواهیم در مسیر شهدا باشیم باید زنده بوده و در این مسیر نورانی گام برداریم.

 

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: انسان زنده از خود اثر می گذارد که باید بدانیم اثر ما در بیرون این مجالس چه چیزی است که باید تکلیف خود را به درستی بشناسیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات