۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۳۳۲۷۳
استاد حوزه علمیه آمل:

غرب از جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی در هراس است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که غرب از گسترش جهانی گفتمان انقلاب اسلامی در هراس هستند، گفت: پروژه اسلام هراسی با هدف جلویگری از جهانی شدن اسلام ناب است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مدیران بخش دابودشت با بیان این که حضور ایادی استکبار جهانی در منطقه برای آرامش نبوده و آن ها از عزت اسلام و مسلمانان هراسان هستند، گفت: خود غرب گروه های تکفیری چون داعش را روی کار آورده است و آن ها به منطقه آمدند تا مردم عراق و سوریه را به شهادت برسانند.

 

وی با اشاره به این که تفکر بسیجی در کشورهای عراق و سوریه وجود دارد، بیان داشت: مردم مظلوم سوریه و عراق چون نیت و تفکرشان بر گرفته از تفکر بیسجی است توانستند با کمک برادران دینی و افکار سرداران ایرانی پیروز شوند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که مسیر بیداری اسلامی در حال شکل گیری است، افزود: دشمنان نمی توانند عزت و سربلندی ایران اسلامی را ببینند که به لطف الهی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه محقق شده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تحریم ها و تهدیدها تأثیری در اراده والای ملت ایران ندارد، ادامه داد: دشمنان از طریق تحریم ها خواستند ما را در محاصره اقتصادی قرار دهند، اما ملت بصیرت و مقاوم ایران اسلامی بر پای آرمان های والا و ارزشمند خود ایستاده است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که همه افکار باید در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشد، گفت: مدیران باید همواره در کنار مردم حضور داشته و پیگیر مشکلات آنان باشند تا بتوان به نحوی شایسته در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در کشور چاره اندیشی شود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان برای ایران اسلامی تحریم ها و توطئه های بسیاری ایجاد کردند، اما نتواسنتند به اهداف خود دست پیدا کنند، بیان داشت: ایادی استکباری تحریم ها را بر ما قرار دادند تا در سختی و مشکلات باشیم اما امروز خودشان در فلاکت اقتصادی و منجلاب فرهنگی قرار دارند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به نشست های هسته ای، افزود: باید اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد تا به فضل الهی خواسته ملت ایران محقق شود و باید بدانیم ایاد استکباری هیچ گونه ترحمی به کشورها نداشته و همواره به دنبال تحقق اهداف و منافع خود هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حرکت در مسیر رهنمودهای ولایت سبب تعالی و پیشرفت نظام اسلامی می شود، تصریح کرد: همگان باید تلاش کنیم تا تدابیر و منویات ارزشمند مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: نهاد مقدس بسیج توانسته است در سخت ترین میدان ها در راستای تحقق ارزش ها و آرمان های گرانقدر نظام اسلامی حضور داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل افزود: ملت ایران ثابت کرده است که در عرصه های مختلف می تواند حرفی برای گفتن داشته که امروز در عرصه های علم و تکنولوژی به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کردیم.

 

وی با بیان این که نهاد مقدس بسیج همواره حضوری فعال و با بصیرت در راه دفاع از نظام اسلامی داشته است، ادامه داد: باید این راه ارزشمند را با حرکت در مسیر ولایت به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات