۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۳۳۶۸۲
برای حضور در مراسم اربعین حسینی؛

کاروان پیاده رهپویان حرم تا حرم آمل به کربلای معلی اعزام شد

خبرگزاری رسا ـ برای حضور در مراسم اربعین امام حسین(ع)، کاروان پیاده رهپویان حرم تا حرم شهرستان آمل به کربلای معلی اعزام شد.
کاروان پياده آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عصر امروز، کاروان پیاده رهپویان حرم تا حرم شهرستان آمل جهت حضور در مراسم اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان راهی کربلای معلی شد.

 

عاشقان حسینی شهرستان آمل پس از حضور در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل و تجدید عهد و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و با استقبال مدیران شهری عازم این سفر معنوی شدند.

 

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل، در حاشیه اعزام کاروان پیاده رهپویان حرم تا حرم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که عشق و شور حسینی در میان آحاد ملت ایران اسلامی وجود دارد، گفت: در این راستا کاروان های پیاده روی جهت حضور در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی می شوند.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که هر ساله شاهد حضور گسترده و میلیونی عاشقان و زائران اربعین حسینی در کربلا هستیم، بیان داشت: این امر ارزنده نشانگر آن بوده که عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان در میان آحاد مردم وجود داشته و هرکسی تلاش می کند تا در این ایام عرض ارادتی به این امام بزرگوار داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که نهضت حسینی حماسه ای سرشار از درس های مختلف است که باید از آن بهره گیری شود، تصریح کرد: این حماسه بزرگ درس ها، پیامدها و معجزات خداوندی دارد که باید پیام های عاشورا در اعصار و زمان های مختلف تبیین و بازخوانی شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که گسترش امروز اسلام ناب به برکت نهضت عظیم حسینی حاصل شده است، گفت: عمق فاجعه عاشورا به حدی است که سبب ماندگاری این مجاهدت بی نظیر در تاریخ شده است.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که انسان باید در عمل پیرو نهضت سرور و سالار شهیدان باشد، افزود: تلاش ما باید در این راستا باشد تا عمل گرایی را سرلوحه امور خود قرار داده و بتوانیم پیرو واقعی حماسه حسینی باشیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل همچنین بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: حضور پرشور و بی نظیر آحاد جامعه اسلامی در این روز با عظمت نشان دهنده اوج ارادت و دلبستگی مردم به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات