۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۳۳۷۴۶
امام جمعه شاهرود:

حماسه 9 دی پرچم بصیرت انقلابی را برافراشته‌تر کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شاهرود گفت: ملت ما همواره با حضور به موقع در میدان‌ها و عرصه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی فتنه‌های گوناگون را دفع کرده‌اند اما حماسه 9 دی این ملت آگاه پرچم بصیرت انقلابی را بیش از پیش برافراشته کرد.
جلسه هماهنگي برنامه هاي 9 دي در شاهرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی، امام جمعه شاهرود در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با موضوع برنامه‌های ویژه یوم الله 9 دی، که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید با همت مردم بصیر و مسؤولان و برنامه‌ریزی صحیح، حماسه نهم دی ماه را هرسال پررنگ‌تر از گذشته گرامی بداریم.

 

وی با بیان اینکه برانگیختگی عمومی مردم در شرایط خاص از عنایات حضرت حق است، تصریح کرد: در خلق حماسه 9 دی هر دیده آگاهی عنایت و توجه خاص خداوند متعال را در برانگیختن و به صحنه آمدن میلیون‌ها نفری مردم در جای جای کشور را مشاهده کرده و این مهم نشان دهنده حقانیت انقلاب اسلامی ملت ما است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در این جلسه فراهم کردن بستری مناسب برای بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی به‌عنوان روزی تأثیر گذار در تاریخ و آینده انقلاب اسلامی و کشور را یک ضرورت برشمرد و افزود: صاحبان اندیشه و هنر و به‌ویژه اهل قلم باید در زمینه‌های مختلف با خلق آثار و ارائه مقالات و دیدگاه‌ها در معرفی ابعاد متعالی این حماسه نقش آفرینی کنند.

 

استقامت در راه حق رمز پیروزی ملت ما بر تمامی فتنه‌ها است

 

حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه استقامت و مقاومت آگاهانه در راه حق را رمز پیروزی ملت ما بر تمامی فتنه‌ها عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ اسلام و عمر 35 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه و فتنه‌گران همواره وجود داشته‌ و فقط بسته به شرایط راه و روش خود را تغییر داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ملت مسلمان ایران در طول تاریخ خود همیشه با دشمنی‌ها و عداوت استکبار جهانی و نظام سلطه مواجه بوده و آنها هیچ‌گاه از ایجاد فتنه و ظلم به کشور و مردم ما دست برنداشته‌اند، خاطر نشان کرد: در فتنه سال 88 نیز اصل و اساس و ریشه این دسیسه و هدایت آن بر عهده دولت‌های استکباری به‌ویژه انگلیس و آمریکای جنایتکار بود.

 

رییس ستاد شئون فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه هرگاه دشمن تلاش بیشتری برای به بیراهه بردن مسیر انقلاب و مردم ما می‌کند حضور ملت در بی اثر کردن نوطئه‌های آنان پررنگ‌تر می‌شود، افزود: هیچ‌گاه نباید فراموش کنیک که شرکت زاید الوصف مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری خود جلوه‌ای از عظمت و آگاهی ملت مسلمان ما بود.

 

گفتنی است سخنان و توصیه‌های فرماندار و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ویژه برنامه‌های 9 دی و هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم و گردهمایی بزرگ مردم شهرستان شاهرود در این روز از دیگر بخش‌های این جلسه بود./977/پ202/ب4

ارسال نظرات