۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۳۳۷۷۰
آیت الله نورمفیدی:

عزم دولت رفع محرومیت ها و بستر سازی برای پیشرفت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی با بیان این که حضور هیأت دولت به حتم زمینه توسعه و رشد استان گلستان ر فراهم خواهد کرد، افزود: متأسفانه گلستان علیرغم سرسبزی که دارد از محرومیت بسیار رنج می برد.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز همزمان با دهمین سفر استانی رییس جمهور در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) گرگان، حضور رییس جمهور و اعضای هیأت به استان، گفت: این سفر استانی به حتم برکات بسیار زیادی برای استان خواهد داشت.

 

وی با بیان این که حضور هیأت دولت به حتم زمینه توسعه و رشد استان گلستان ر فراهم خواهد کرد، افزود: متأسفانه گلستان علیرغم سرسبزی که دارد از محرومیت بسیار رنج می برد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این استان ظاهری زیبا، اما باطنی محروم دارد، ادامه داد: دولت محترم باید با تصویب و اجرای برنامه های مهم زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که خوشبختانه تلاش مجموعه دولت عمران و آبادی مناطق مختلف کشور است، ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که دولت محترم انجام می دهد شاهد استانی توسعه یافته در سال های آتی باشیم.

 

وی توجه به محرومیت ها و رفع آن را یکی از وظایف ذاتی دولت برشمرد و تصریح کرد: عزم دولت تدبیر امید رفع این محرومیت ها و بستر سازی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طبق آمار مراجع رسمی، میانگین درآمد سرانه گلستان نسبت به میانگین کشور از نصف کمتر است، گفت: میانگین درآمد سرانه کشور سالانه هشت میلیون و 284 هزار تومان اعلام شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه این آمار نشان‌دهنده محرومیت استان است، ابراز امیدواری کرد: در سفر هیئت دولت به گلستان این وضعیت مطلوب شود.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این که اقتصاد گلستان بر پایه کشاورزی است، افزود: کشاورزی در گلستان با وجود سبقه، اقتصادی برای کشاورزان ندارد و معمولاً این قشر سعی می‌کنند خودشان را از زیر بار مشکلات خلاص کنند./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات