۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۳۴۵۷۹
فردا؛

نشست معاونان پژوهشی حوزه های علمیه مازندران در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست معاونان پژوهشی حوزه های علمیه برادر و خواهر مازندران در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار می شود.
هفته پژوهش

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که نشست معاونان پژوهشی حوزه های علمیه مازندران در آمل برگزار می شود، گفت: در این نشست بیش از پنجاه نفر از مهمانان و معاونان پژوهشی حوزه های علمیه برادر و خواهر استان حضور دارند.


وی با اشاره به این که در این مراسم حجت الاسلام طاهری، مدیر حوزه های علمیه استان مازندران و حجت الاسلام غفاری مدیرحوزه های علمیه خواهران نیز حضور دارند، بیان داشت: یکی از اساتید حوزه علمیه قم جهت شرکت در مراسم دعوت شده است.

 

حجت الاسلام براری با بیان این که این نشست علمی در سالن اجتماعات حوزه علمیه و مرکز تصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار می شود، تصریح کرد: این نشست از ساعت هشت صبح روز دوشنبه، هفدهم آذرماه در آمل آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان این که مقوله پژوهش در حوزه های علمیه یک ضرورت مهم است که همگان باید در این راستا اهتمام داشته باشند، گفت: توجه به مسأله پژوهش موجب تحول در حوزه های علمیه خواهد شد که می تواند تاثیر ارزنده ای داشته باشد.

 

حجت الاسلام براری با اشاره به این که پژوهش محوری یکی از ارکان اصلی علم آموزی در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه رونق و گسترش یافته است و باید در راستای رسیدن به نقطه ای که شایسته است تلاش ارزنده ای صورت گیرد.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که توجه به مقوله پژوهش موجب پاسخ گویی درست به مسائل در ابعاد گوناگون خواهد شد، گفت: پژوهش محوری از سوی حوزه های علمیه نه تنها می تواند پاسخ گوی نیازهای حوزه باشد بلکه می تواند آسیب های موجود در جامعه را شناخته و برای آن برنامه های اصولی ارائه کند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات