۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۳۵۰۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دانشجویان با تولید علم دشمنان را نا امید کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دسیسه دشمن در عرصه های گوناگون گفت: دانشجویان با تولید علم باید امید دشمن را به ناامیدی تبدیل کنند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در مراسم کنگره 110 شهید دانشجوی لرستان که در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: امروز دانشجویان باید در سنگر علم‌آموزی برای پیشرفت کشور گام بردارد.

وی با اشاره به این که دشمن خیال می‌کرد که با تحریم‌ها می‌تواند جلوی پیشرفت را بگیرد، افزود: این تحریم ها تأثیری در پیشرفت علمی کشور ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ما هر روز شاهد پیشرفت‌های علمی و فناوری هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران هستیم، عنوان داشت: این پیشرفت مرهون رهپویان راه شهدا بوده است.

وی تأکید کرد: امروز دانشجویان با تولید علم و موفقیت در این عرصه باید امید دشمنان را به یأس و نا امیدی تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان برگزاری کنگره 110 شهید دانشجوی لرستان را حرکتی فرهنگی و تأثیرگذار بر محیط‌های علمی جامعه بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به این که شهدای اسلام با نثار جان خویش، ایثار و فداکاری توانستند به مقام معرفت و طهارت برسند، بیان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس الگوهای شایسته‌ای بودند که برای همیشه تاریخ جاودانه ماندند و درس همیشگی و جاودانه را به ما آموختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که  شهدا با نثار جان خویش مدال افتخار و سربلندی را به افتخار آوردند، افزود: امروز ملت ایران به برکت خون شهدا در همه عرصه‌ها نشان داده است که مقاومت جانانه می‌کند.

مقاومت جانانه موجب پیشرفت در عرصه علمی می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مقاومت جانانه افزون بر عزت و عظمت سبب پیشرفت‌های جامعه در زمینه‌های گوناگون به ویژه پیشرفت‌های علمی شده است، خاطرنشان کرد: از درس‌هایی که شهدا به ما آموختند درس مقاومت جانانه بود.

وی در ادامه با اشاره به اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین بیان داشت: این اجتماع نشان از بزرگ‎ترین مکتب اهل بیت در برابر مکتب مادی است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات