۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۳۵۴۱۲
امام جمعه مشهد اردهال‌ کاشان:

دنیا شاهد بی نظیرترین تجمع دنیا در کربلا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان، گفت: دنیا شاهد بی نظیرترین تجمع دنیا در کربلا است که هرسال با شکوه ترسال قبل برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در آستان مقدس علی ابن باقر(ع) گفت: سیل خروشان عزاداران حسینی در اربعین سالار شهیدان به این معنا است که دوره عاشور و یزدیان، زمان جنگ صفین و حیله و مکر مکاران عمرعاص و موسی اشعری و زمان مظلومیت امام علی(ع) و امام حسن(ع) گذشته است و این  ملت در رکاب امام زمان و منتظر امام زمان، زمینه ساز ظهور است.

 

وی افزود: در هیچ کجای نمی توانید چنین جمعیت میلیونی را که در عین خشمناکی و نفرین به دشمنان مظلومیت، اشک شان جاری  باشد و هم زمان، عواطف شان تحریک شده و قلب و اعتقادشان بر علیه ظلم وستم  باشد.

 

به گفته وی داعش برای تضعیف ما درست شد اما امروز با تشکیل صف های نماز به طول 30 کیلومتر در کربلا روزنامه های آلمانی را در بهت و حیرت گذاشته که این چه تفکر و مکتبی است که بعد از یکهزار و 300 سال از شهادت امام حسین(ع) جمعیتی میلیونی این چنین عاشقانه بر سر و سینه خود می زنند و در سوک امام شان می گریند.

 

حجت الاسلام سلیمانی یاد آورشد: امروز در حالی که همه حسرت نبودن در کربلا هستند اما  کربلا در دل و قلب ما و در کربلای ایران است، جایی که از تمام شهرها و روستاهای اطراف مشهد اردهال به زیارت علی بن باقر(ع) در اربعین حسینی می آیند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان در ادامه با اشاره به گزارش سنای آمریکا و افشای شکنجه سازمان جاسوسی آمریکا گفت: سازمان جاسوسی پیچیده  سیا با استفاده از افرادی تحصیل کرده و مجهز به تجهیزات پیشرفته ای که از ثروت مردم محروم و مظلوم  تهیه شده است آنان را وحشیانه شکنجه می کنند و خود را مدعی حقوق بشر در جهان معرفی می کنند.

 

وی افزود: اوباما در حالی که خود و انگلستان با قتل عام شهروندان سیاه پوست  و کشتار مردم در اروپا و کشورهای سوریه و عراق و ... حقوق بشر را لگد مال می کنند، هفته گذشته در ملاقات با یکدیگر بر سر موضوع حقوق حیوانات بحث می کنند.   

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با اشاره به نگرانی رهبرمعظم انقلاب و دولت از به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای به دلیل بی منطق بودن طرف مقابل مذاکره کتنده گفت: یکی از مهم ترین دلایل ادامه مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی و آمریکا برای این است که جمهوری اسلامی می خواهد با ادامه مذاکرات به دنیا ثابت کند اهل مذاکره است اما طرف مقابل نمی خواهد منطق ایران را باور کند و با وجود این که می داند ایران سلاح اتمی ندارد اما به دنیال مچ گیری است.  

 

به گفته وی، توسعه فکری شیعه با مرکزیت ایران و نفوذ آن در عراق این زراد خانه سیل جمعیت را در شهر های عراق به وجود آورده است، از این رو آمریکا و استکبار  جهانی باید بدانند که این سیل جمعیت به موقعه خود اسرائیل را نابود خواهد کرد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات