۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۳۶۵۷۳
استاد حوزه و دانشگاه:

مسیر توحید از ولایت پیامبر و اهل بیت می گذرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که انسان باید توحید و خداپرستی را در خود محقق کرده و در راستای کسب رضایت خداوند متعال حرکت کند، گفت: مسیر توحید از ولایت پیامبر و اهل بیت(ع) می گذرد.
حجت الاسلام يعقوبيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در مراسم عزاداری دهه آخر صفر که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار می شود با بیان این که اگر کسی از اهل بیت معصومین(ع) فاصله بگیرد نابود شده و به هلاکت می رسد، گفت: انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده و اهتمام ارزنده ای در راستای حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودها و سیره گرانقدر اهل بیت(ع) سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، بیان داشت: الگوگیری از این بزرگواران می تواند دین ما را نجات داده و از شرک و کفر نجات دهد.

 

حجت الاسلام یعقوبیان، ادامه داد: انسانی که می خواهد به سمت توحید گام بردارد باید در مسیر پیامبرگرامی اسلام و اهل بیت(ع) بیاید که غیر از این راهی وجود ندارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که حضور در محضر اهل بیت معصومین(ع) ما را از شرک و کفر نجات می دهد، گفت: باید تلاش کنیم تا بهره گرانقدری از این سرمایه های ارزشمند داشته و زندگی خود را در مسیر استعانت از تعالیم والای دینی و سیره علوی و نبوی قرار دهیم.

 

وی با اشاره به این که انسان باید توحید و خداپرستی را در خود محقق کرده و در راستای کسب رضایت خداوند متعال حرکت کند، بیان داشت: مسیر توحید از ولایت پیامبر و اهل بیت(ع) می گذرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه، افزود: امروز مشاهده می شود که عظمت امام حسین(ع) در شرق و غرب عالم می درخشد و عشق و دلدادگی گرانقدری نسبت به این امام همام وجود دارد که پرچمدار هدایت هستند.

 

حجت الاسلام یعقوبیان، تصریح کرد: تنها راه و صراط مستقیم و عامل اتصال میان زمین و آسمان همین اهل بیت معصومین(ع) هستند که باید انس و ارتباط ارزشمندی با این بزرگواران برقرار کنیم.

 

وی با بیان این که عالم با نام پیامبر اکرم شروع شده و با نام ایشان هم به پایان می رسد، گفت:انسانی رستگار می شود که مسیر زندگی خود را در اطاعت و تبعیت از حضرت محمد(ص) و فرزندان ایشان قرار دهد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که پیروی از سیره نبوی و علوی راهگشای سعادت انسانی است، بیان داشت: انسان باید همواره از شرک دوری کرده و در مسیر عبودیت، بندگی و تعالیم والای دینی گام بردارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات