۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۷۲۰۰

جشنواره فعالیت فرهنگی خودش جوانان در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان از برگزاری جشنواره فعالیت فرهنگی خودش جوانان در لرستان خبرداد.
اخبار فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بهرام رشیدی نیا، رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز، در نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت چندین ساله مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه درلرستان گفت: فعالیت های حوزه جوانان اهمیت بسزایی دارد.

وی با بیان این که فعالیت در حوزه جوانان نقش بسزایی در ارتقای فضای فرهنگی جامعه دارد، تأکید کرد: برنامه های این حوزه نیازمند مدیریت دقیق، تدبیر و تحلیل درست است.

رشیدی نیا بیان این که باید در راستای اجرای برنامه های حوزه جوانان بررسی و تحلیل کاملی از فضای موجود و نیازهای این قشر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این راستا باید با برنامه ریزی اصولی عمل شود.

وی اجرای برنامه در حوزه جوانان را از حساس ترین برنامه ها در راستای ارتقای فرهنگ جامعه دانست و افزود: عملکرد در حوزه جوانان باید بهترین بازخوردها را داشته باشد.

برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان در لرستان

رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای جشنواره فعالیت فرهنگی خودش جوانان بیان داشت: این جشنواره در لرستان به همت جوانان و با همکاری نهادهای گوناگون در قالب جوان یاوران برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و ولایی لرستان یادآور شد: هر ساله افزون بر برنامه های گوناگون این مجمع، یک برنامه شاخص نیز برگزار می شود.

رشیدی نیا با بیان این که برای برگزاری این جشنواره چهارکمیته تشکیل شده است، عنوان داشت: مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان به عنوان اتاق فکر برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

وی با اشاره به این که فراخوان و توزیع پوستر برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان لرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات