۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۳۸۰۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

زمینه تشویق جوانان فعال در حوزه فرهنگی فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش بسزای جوانان در جامعه و رشد فرهنگ گفت: باید زمینه تشویق جوانان فعال در حوزه فرهنگی فراهم شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی در لرستان بیان داشت: برگزاری این جشنواره گامی مؤثر در جهت تحقق اهداف شعار سال در حوزه فرهنگی است.

وی شناسایی فعالان فرهنگی جوان استان را مهم ترین عامل برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی بیان کرد و عنوان داشت: معرفی فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان در این جشنواره باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که باید اطلاع رسانی کاملی از فرآیند برگزاری این جشنواره به منظور اطلاع جوانان لرستانی صورت گیرد، افزود: اصحاب رسانه در این راستا نقش بسزایی بر عهده دارند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای فرهنگ عنوان داشت: جوانان در راستای ارتقای فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که باید جوانان را به سمت انجام فعالیت های فرهنگی تشویق کرد، خاطرنشان کرد: باید میدان وسیعی در نظر گرفته شود که جوانان فعالیت های فرهنگی خویش را عرضه کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی و خودجوش جوانان انقلابی و مؤمن بیان داشت: گام دیگر در این راستا ارزیابی فعالیت های جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اهمیت دادن به نسل جوان و برنامه ریزی برای آنان اهمیت خاصی دارد، افزود: انتظار می رود اصحاب رسانه با دلسوزی و اخلاص به فعالیت های فرهنگی جوانان اهمیت دهند تا آنان نیز در انجام وظیفه خویش امیدوار باشند.

وی با اشاره به فعالیت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان یادآور شد: این مجمع از فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان حمایت و در جهت تقویت آنها تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که داشتن انگیزه مهم ترین عامل انجام فعالیت های فرهنگی جوانان است، گفت: تقویت انگیزه نسل جوان بهترین عامل انجام فعالیت های فرهنگی و ارتقای فرهنگ است.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: نهادهای گوناگون فرهنگی در راستای تقویت انگیزه نسل جوان نقش بسزایی بر عهده دارند./9459/ت302/ب

ارسال نظرات