۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۳۹۹۴۵

فراخوان ارسال مقاله به همایش بین المللی آینده فرهنگ تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان ارسال مقاله همایش بین المللی آینده فرهنگ که اردیبهشت ماه سال 94 برگزار می‌شود اعلام شد.
فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان ارسال مقاله همایش بین المللی آینده فرهنگ تمدید شد.

 

علاقه مندان شرکت در این همایش باید سابقه تألیف کتاب یا مقاله در مجلات معتبر، در موضوعات مرتبط با همایش (آن هم با نام تنها یک مؤلف) را داشته باشند. مقالات ارسالی در صورت پذیرش در سه گروه تقسیم می‌شود؛ چاپ خلاصه مقاله، چاپ خلاصه و اصل مقاله، چاپ خلاصه و اصل مقاله و قرائت در همایش شرای ارسال مقاله است و مقالات همایش به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی خواهد بود.

 

مهلت ارسال چکیده مقالات: 30 آذر ماه 93 و مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 دی ماه 93 است؛ این همایش 29 و 30 اردیبهشت ماه سال 94 برگزار می‌شود.

 

حق ثبت نام برای شرکت‌کنندگان ایرانی: 300 هزار تومان، برای شرکت کنندگان خارجی: 120 یورو و برای دانشجویان: 150 هزار تومان است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه مقاله (حداکثر 400 کلمه) خود را همراه با شرح حال علمی، به وسیله بارگذاری مقاله در وبگاه www.interculturalstudies.ir و ارسال به رایانامه culturefuture2015@gmail.com به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

این همایش با همکاری و مشارکت فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ تهران، دانشگاه‌ اصفهان، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دانشگاه‌ علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

 

تهران، بزرگراه چمران، پل مدیریت، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی نشانی دبیرخانه همایش است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند./993/پ203/ب4

ارسال نظرات