۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۴۰۳۶۵
امام جمعه اراک:

وحدت رمز موفقیت در حفظ اسلام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: در شرایط امروز کشور، همه مردم باید تحت رهبری مقام معظم رهبری و در سایه وحدت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بکوشند و همه باید بدانند که رمز موفقیت در وحدت و همبستگی خلاصه می‌شود.
نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: در ایران اسلامی همه اقوام و مذاهب اسلامی با وحدت زندگی می کنند و این وحدت و دوستی باید الگوی دیگر کشورهای اسلامی قرار گیرد تا همه دنیا بدانند که مسلمانان با پیروی از قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) در کنار همدیگر زندگی می کنند و هفته وحدت فرصت ارزشمندی برای تقویت، افزایش وحدت و همبستگی ملی است که باید مورد توجه قرار گیرد.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در شرایط کنونی حفظ وحدت در دنیای اسلام از مهم ترین واجبات است و در این راستا مقام معظم رهبری نیز در سخنان اخیر خود به آن تاکید فرمودند.



آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: در شرایط امروز کشور، همه مردم باید تحت رهبری مقام معظم رهبری و در سایه وحدت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بکوشند و همه باید بدانند که رمز موفقیت در وحدت و همبستگی خلاصه می‌شود.



امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مجلس، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و همه و همه باید با حفظ وحدت و یکپارچگی در راستای عمران و آبادانی کشور، تلاش کنند و نباید با برخی امورات و کارهای ناپسند و اشتباه وحدت از بین برود و وحدت نداشتن برخلاف مصلحت کشور است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت آل خلیفه در بحرین شدیدترین برخوردهای ضد اسلامی و انسانی را بر علیه شیعیان و محبان اسلام به کار گرفته است و متأسفانه امروز آل سعود و آل خلیفه با نوکری آمریکا و انگلیس و مزدورانی چون داعش، القاعده و تکفیری‌ها جنایت‌های پلیدی را در منطقه رقم به وجود آورده اند.



وی افزود: انقلاب اسلامی باید از انحرافها و کج اندیشی های به دور بماند تا با پایداری اسلام ناب محمدی روز به روز بر توفیقات جامعه اسلامی افزوده شود.



آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: بحرین کشوری شیعه و پیرو امیرالمؤمنین است و این کشور نباید ابزار دست آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی شود و همچنین دستگیری روحانی مبارز شیعی مایه تأسف است که امیدواریم دولت بحرین هرچه زودتر سر عقل آید و از این کار دست کشد.


امام جمعه اراک در ادامه تصریح کرد:جوانان دارای نقش مهم و سازنده و سرمایه های اصلی جامعه محسوب می شوند و دشمنان با درک این مهم به وسیله تهاجم فرهنگی و ماهواره ها تلاش می کنند که جوانان را از اهداف اسلام و انقلاب دور کنند و تا هم اکنون به حول و قوه الهی با تیزهوشی و درایت و بصیرت جوانان کشور، دشمنان از خواسته هایشان ناکام مانده اند. /842/پ202/ب

ارسال نظرات