۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۴۱۶۳۰
نماینده مجلس:

گسترش دین اسلام در غرب ریشه‌های استکبار را به لرزه درآورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی روند گسترش اسلام را برای غربی‌ها نگران‌کننده دانست و گفت: طبق آمارها اسلام روزبه‌روز در حال گسترش در دنیا بوده که این گسترش به‌صورت مهاجرت مسلمانان به کشورهای غربی و تغییر ادیان خود غربی‌ها است.
عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیرجند با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: جای تأسف دارد که در دنیای اسلام نیز کسانی مؤید جریان سازی رسانه‌ای صهیونیسم در دنیا هستند.

 

وی بابیان این‌که غربی‌ها پیامبر اسلام را متهم به ترور می‌کنند، افزود: این‌همه هزینه که برای اتهام‌زنی به پیامبر اکرم(ص) می‌شود نشان قدرت و توانمندی دین اسلام و عظمت پیامبر(ص) است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی روند گسترش اسلام را برای غربی‌ها نگران‌کننده عنوان کرد و گفت: طبق آمارها اسلام روزبه‌روز در حال گسترش در دنیا بوده که این گسترش به‌صورت مهاجرت مسلمانان به کشورهای غربی و تغییر ادیان خود غربی‌ها است.

 

حجت‌الاسلام عبادی بابیان این‌که این حرکت‌ها و اهانت‌ها شاید در کوتاه‌مدت احساساتی در جامعه غربی به وجود آورد، اظهار کرد: در دراز مدت این اهانت‌ها نتیجه معکوس دارد چراکه نسبت به اسلام و پیامبر اکرم(ص) ایجاد حساسیت کرده و سبب جذب مردم برای مطالعه درباره اسلام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این ترورها از سوی خود غربی‌ها انجام می‌شود، زیرا مدتی قبل که در سوریه همین تروریست‌ها یک کشیش مسیحی را گردن زدند، هیچ‌کسی در دنیای غرب واکنش نشان نداد و امروز که 12 تن در فرانسه کشته می‌شود این‌گونه واکنش نشان می‌دهند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تناقض‌گویی و تضاد در رفتار غربی‌ها بسیار زیاد است ولی شخصیت و عظمت پیامبر(ص) بالاتر از آن است که آن‌ها بتوانند به آن آسیبی برسانند.

 

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به هفته شوراهای آموزش‌وپرورش، گفت: وزارتخانه‌ای مهم‌تر و زیربنایی‌تر از آموزش‌وپرورش در کشور وجود ندارد.

 

وی بابیان این‌که ایجاد هرگونه تحولی در جامعه باید از آموزش‌وپرورش شروع شود، ادامه داد: قرآن کتاب تعلیم و تعلم است و در کشور ما وزارتخانه‌ای مهم‌تر از آموزش‌وپرورش وجود ندارد.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که رعایت قوانین مدنی در کشور ضعیف است، افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ تبعیت از این قوانین در کشور تقویت و رعایت این قوانین در آموزش‌وپرورش ساماندهی شود.

 

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: آموزش‌وپرورش گنجی است که می‌تواند اقتصاد، نیروی انسانی و فرهنگ کشور را متحول کند و بسیاری از مشکلات امروز جامعه با تقویت این بخش رفع خواهد شد.

 

وی با اشاره به مشکلات آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی گفت: بیرجند با وجود این که مرکز استان است با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو بوده که این مشکل باید با کمک مردم و خیران برطرف شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به این‌که بیرجند یک شهر مهاجرپذیر در استان است، افزود: روزبه‌روز جمعیت شهر در حال افزایش بوده و فضای آموزشی موجود در شهرستان پاسخگوی جمعیت نیست.

 

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: با توجه به تنگناهای مالی که دولت با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند نیاز است تا خیران در این عرصه مانند گذشته کمک کنند.

 

وی با اشاره به این‌که آمارهای رسمی بیکاری در استان که در سنوات گذشته تهیه‌شده آمارهای صحیح و دقیقی نیست، تأکید کرد: جمعیت زیاد بیکار در استان گویای این واقعیت است و تمام مردم و مسؤولان نیز به این موضوع واقف هستند و باید در این زمینه برنامه ریزی هدفمند و موثر انجام دهند تا نرخ بیکاری در استان و به ویژه شهر بیرجند کاهش یابد./968/پ202/ب4

ارسال نظرات