۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۴۲۱۲۳
با حضور معاون امور مجلس صدا و سیما؛

مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.
مدير کل صدا و سيماي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران امروز با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم، معاون مجلس و امور استان های صدا و سیما در ساری برگزار شد.

 

ربیع فلاح، استاندار مازندران در این مراسم با گرامیداشت فرا رسیدن ماه بهمن و حماسه ششم بهمن آمل و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: حماسه ششم بهمن آمل حماسه بزرگی بود که امام خمینی(ره) از آن در وصیت نامه سیاسی و الهی خود به نیکی یاد کردند و مقام معظم رهبری نیز شهر آمل را به عنوان شهر هزار سنگر نامیدند.

 

وی نقش رسانه ملی و محلی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و ترویج مبانی و ارزشهای اخلاقی و ترویج فرهنگ کار و تلاش و شناسایی ظرفیت های منطقه را مهم خواند و گفت: رسانه ملی در قبال بسیاری از پدیده ها به ویژه پدیده های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی از پتانسیل های بالایی برای تأثیرگذاری برخوردار است.

 

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه سخنان خود افزود: صدا و سیما با برنامه سازی و تولیدات فاخر در همه زمینه ها می تواند زمینه ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه را فراهم کند.

 

وی تاکید کرد: راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و برنامه های مستند به طور کلی تهیه برنامه های آزاد برای بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی  اقتصادی می تواند به درک بهتر و عمیق تر مسائل مهم و اساسی کشور برای مردم به ویژه جوانان شود.

 

استاندار مازندران، ورود نخبگان رسانه ای و اهالی اندیشه برای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه در برنامه های صداوسیما را یکی از الزامات فرهنگی امروز جامعه دانست و گفت: امروز یکى از نقشه ها و شگردهاى مهم دشمن، تزریق و القاء احساس عقب‌ماندگى و ناتوانى است و برای مقابله با این حربه دشمن افزایش امید و ایجاد اعتماد باید محور فعالیت ها و برنامه های صدا و سیما قرار گیرد.

 

فلاح اظهار با بیان این که رویکرد مدیریت ارشد استان  توسعه همه جانبه  با مشارک بخش خصوصی برای  برون رفت از مشکلات و رونق اقتصادی است که انتظار داریم صدا و سیما در این زمینه کمک کند، افزود: از انتقاد استقبال می کنیم اما انتقادی که عالمانه و آگاهانه به قصد سازندگی و بالندگی جامعه و پیشرفت استان باشد.

 

وی تصریح کرد: جوانگرایی باید در صدا و سیمای مازندران بروز و ظهور کند و از جوانان فرهیخته و شایسته در این برنامه ها بیشتر استفاده شود و بستر مناسب برای حضور جوانان هنرمند و خوش ذوق استان در برنامه های صدا و سیما بیشتر فراهم گردد.

 

فلاح خاطرنشان کرد: راه اندازی شبکه استانی برای پویایی و تحرک در استان و تقویت فرهنگ بومی و محلی بوده که در این بخش هم باید تحرک جدی را شاهد باشیم و به مسائل استان توجه بیشتری شود.

 

گفتنی ست در پایان این مراسم از زحمات بهرام حمیدی  تجلیل و صادق مقدسی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات