۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۴۲۳۳۳
آیت الله دری نجف آبادی:

ترور و جنایت در اسلام جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: تمامی شهدای گران قدر از 15 خرداد 1342 تا به امروز عاشقانه در خط امامت و ولایت برای مبارزه با استکبار لباس افتخار شهادت را پوشیدند و ما یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و به آنان افتخار می‌کنیم.
آيت الله دري نجف آبادي در يادواره شهداي کارمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در پنجمین یادواره شهدای کارمند استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: تمامی شهدای گران‌قدر از 15 خرداد 1342 تا به امروز عاشقانه در خط امامت و ولایت برای مبارزه با استکبار لباس افتخار شهادت را پوشیدند و ما یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می‌داریم.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اعلام تنفر خود نسبت به اقدام زشت و ناپسند مجله فرانسوی شارلی ابدو و حرمت شکنی نسبت به ساحت مقدس پیامبر (ص)  بیان داشت: جهان اسلام نفرت و انزجار شدید خود را از اقدام این نشریه  فرانسوی که با طراحی رژیم غاصب صهیونیسم اجرا شد و مورد حمایت دولت امریکا، اسرائیل و فرانسه قرار گرفت را اعلام می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: داعش با رژیم غاصب صهیونیسم با یکدیگر هم‌صدا شده اند و دست به جنایت های بزرگی در منطقه زده اند، اما باید بدانند که ما راه شهدایی چون شهید چمران، باکری و همت را ادامه خواهیم داد.

 

وی افزود: شهادت افتخاری بزرگ برای امت اسلام است و ما به شهیدان اسلام افتخار می‌کنیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ترور و جنایت با هر شکل و هر ابزار غیرانسانی محکوم است و در اسلام ترور جایگاهی نداشته و محکوم به شکست است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال ترور شخصیت و انقلاب ما هستند تا در نتیجه رژیم غاصب صهیونیسم را تثبیت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فرانسوی‌ها تروریست‌ها را در جهت حفظ منافع  خود حمایت می‌کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: رمز دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی یعنی همه و همه در یک خط و پشت سر مقام‌ معظم رهبری قرار گیریم تا بتوانیم به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستیابی پیدا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه گفت: از تمامی  اقشار مختلف مردم درخواست می‌کنم که در راهپیمایی نماز جمعه این هفته شرکت کنند و اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت دینی به گوش جهانیان برسانند و همچنین حضوری گسترده داشته باشند./842/پ202/ب6

ارسال نظرات