۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۴۲۴۰۳
مسؤول جامعه المصطفی شرق کشور:

غرب با اهاتت به پیامبر اسلام به دنبال تروریست معرفی کردن مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه گفت: دشمنان خواستند این پارادوکس را با این استدلال در اذهان عمومی ایجاد کنند که آمریکا قربانی تروریسم است و مسلمانان هم تروریست هستند پس اگر کسی با آمریکا مخالف باشد، با تروریسم موافق است و با این پارادوکس مردم را به تضادی بکشانند که نتوانند به درستی تصمیم گیری کنند.
مهدوي مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد حسین مهدوی مهر، مسؤول جامعه المصطفی العالمیه شرق کشور، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهید جهاد مغنیه در جریان سلسله جلسات گرامیداشت مقام شهدای نهضت جهانی اسلام که به همت سازمان جوانان آستان قدس رضوی و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در محل مرکز خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام پس از احیای این دین مبین در سال 57، توطئه های مختلفی را طرح ریزی و اجرا کردند تا با این نهضت مقابله کنند.

 

وی یکی از حربه های دشمنان برای مقابله با اسلام را ایجاد پارادوکس در ذهن جهانیان نسبت به مسائل و حقایق روز و اعتقادات مسلمانان معرفی کرد که نمود عینی آن در ماجرای 11 سپتامبر و پس از آن در حمله آمریکا به عراق و حوادث اخیر فرانسه دیده شد.

 

مسؤول جامعه المصطفی العالمیه شرق کشور خاطرنشان کرد: دشمنان خواستند این پارادوکس را با این استدلال در اذهان عمومی ایجاد کنند که آمریکا قربانی تروریسم است و مسلمانان هم تروریست هستند پس اگر کسی با آمریکا مخالف باشد، با تروریسم موافق است و با این پارادوکس مردم را به تضادی بکشانند که نتوانند به درستی تصمیم گیری کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی مهر در تبیین سخنان خود اظهار کرد: بحران ایجاد شده در سوریه یکی دیگر از پارادوکس هایی بود که دشمنان طراحی کردند؛ دو سال پیش و در ابتدای تحرکات داعش، شاهد اعزام رسمی نیرو از غرب به منطقه بودیم لذا داعش تولید شده خودشان است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از هلاکت فرمانده اسرائیلی داعش، طراحی پارادوکس جدیدی را در دستور کار خود قرار دادند و آن حمله به دفتر یک روزنامه در فرانسه است که اگر کسی بخواهد از آن حمایت کند، تروریست است و اگر از فرانسه حمایت کند هم با اسلام مقابله کرده است؛ امروز هم که رسما می گویند اهانت جرم نیست و اتفاقا از مصادیق آزادی بیان است.

 

مسؤول جامعه المصطفی العالمیه شرق کشور سپس به نقش مهمی که شهدای نهضت جهانی اسلام در روشن شدن ماهیت این مسائل ایفا کردند اشاره و اظهار کرد: این شهدا بخشی از این پارادوکس را آشکار می کنند و البته اگر انسان ها تیزبین باشند، تمام پارادوکس ها روشن می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی مهر در پایان افزود: این جنگ یک جنگ منطقه ای کوچک به منظور آزادسازی یک منطقه نیست، بلکه جنگی بزرگ برای آزادسازی اذهان جهانیان از پارادوکس هاست.

 

شایان ذکر است، در ابتدای این مراسم، سید کمیل باقرزاده از دوستان شهید جهاد مغنیه به ذکر خاطراتی از این شهید پرداخت و محمد مهدی سیار نیز به شعرخوانی در رثای شهدای نهضت جهانی اسلام پرداخت./820/پ202/ب6

ارسال نظرات