۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۰۴۴
مشاور عالی استاندار قم:

علمای دین راه رهبر انقلاب را در هدایت جوانان ادامه دهند

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی استاندار قم هدف جامعه اسلامی را برای انتشار نامه رهبر معظم انقلاب تحصیل کردگان غربی عنوان کرد و گفت: با شناخت من نسبت به تحصیل کردگان کشورهای اروپایی مسلم می دانم در صورت دریافت این نامه توسط آنها با توجه به آمادگی آنان خود مسئولیت انتشار آن را در بین تمامی جوانان غرب بر عهده خواهند گرفت.
نامه رهبر معظم انقلاب
محمد عرب مشاور عالی استاندار قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درایت را در وجود رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در نامه به گورباچف و جوانان اروپا و آمریکای شمالی متبلور دانست و گفت: سیاستمداران و سران استکبار منافعشان با این نامه ها در خطر می افتد.
مشاور عالی استاندار قم ادامه داد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در جهت هدایت حق طلبان است؛ آنان که سعی دارند راه حق و حقیقت را پیدا کرده و پیروی کنند.
عرب افزود: امروز که پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا رسیده و آنها به تکاپو افتاده اند بهترین فرصت و موقعیت است تا به زیبایی دین مبین و راستین اسلام به آنها عرضه گردد و آنها در کمال آزادی و با فکری روشن به اسلام بگروند.
وی سران اروپا و آمریکا را از رسیدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب به جوانانشان هراسان توصیف کرد و ابراز داشت: این نامه مقدمه ای از هدایت های رهبر معظم انقلاب خواهد بود و این مسیردنباله دار خواهد بود.
مشاور عالی استاندار قم علما و بزرگان را مخاطب قرار داد و گفت: به این نامه قناعت نکنید چون این نامه اولین قدم در راه هدایت جوانان غرب است؛ طیف تحصیل کرده و مومنان می بایست این موضوع را در آمریکا و اروپا پیگیری کنند و باعث گسترش نفوذ آن در بین مردم شوند.
عرب تصریح کرد: تحصیل کردگان اروپا و آمریکا خیلی بیشتر از حد تصور ما آمادگی پذیرش حقایق اسلامی و قرآن را دارند؛ پس بهتر است که تبلیغات بیشتر در مجامع علمی و بین تحصیل کردگان غربی صورت گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.
وی خواستار تقویت رسانه های کشور شد و اظهار داشت: رسانه های کشور می بایست قوی شوند تا در مقابل غول های خارجی بتوانند مطالب خود را منتقل کنند و دچار سانسور نشوند.
مشاور عالی استاندار قم در پایان گفت: اگر رسانه های مان در حد انتقال اخبار نباشند و نتوانند به وسعت خبرگزاری های غربی بتوانند نامه مقام معظم رهبری را به گوش جهانیان برسانند در نهایت می بایست با استفاده از تک تک مسلمانان و استفاده از سفرهای بین المللی آنان این پیام را به گوش تک تک جوانان اروپا و آمریکای شمالی برسانیم./836/ت302/ج
ارسال نظرات