۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۴۳۳۲۰

همایش مبلغات استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش مبلغات استان قم در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه با سخنرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
فاطمه آليا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش مبلغات استان قم که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با محکوم‌کردن جنایت صهیونیست‌ها علیه نیروهای مقاومت اسلامی، شهادت جمعی از نیروهای حزب‌الله و یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

 

وی همچنین اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام را جرمی نابشخودنی دانست و با محکوم کردن آن، گفت: در پی این اهانت وقیحانه مسلمانان دنیا و ایران اسلامی خشم مقدسی را ابراز کرده‌اند.

 

وی در ادامه سخنان خود رسالت تبلیغ را وظیفه خطیر، بزرگ و در عین حال حساس توصیف کرد و گفت: تبلیغ رسالت حضرت رسول الله(ص) و اولیای طاهرین بوده است، عزیزانی که در این مسیر قدم برمی دارند باید قدر موقعیت و جایگاه خود را بدانند.

 

آلیا در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است، این انقلاب برای زنان نیز دستاوردها و برکات بسیار خوبی به دنبال داشته است.

 

این نماینده مجلس با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی ساختار وابسته سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران به کلی دگرگون شد، گفت: به موازارت مبارزات حضرت امام از سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی، تحرکات بسیار یدر جهت وابستگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشتیم که با پیروزی انقلاب که ثمره وحدت مردم و پرچمداری حضرت امام و روحانیت بود، تاثیر بسیاری ایجاد شد.

 

وی بیداری اسلامی را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ما و ملت های آزادیخواه عزت و خودباوری داد و این یک هدیه الهی است که باید قدردان آن باشیم./907/د102/ب6

ارسال نظرات