۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۴۳۷۹۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پیروزی انقلاب اسلامی معادلات غرب در منطقه را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا، وقوع انقلاب اسلامی را نقطه عطفی بزرگ در تاریخ معاصر کشورمان اعلام کرد و گفت: پیروزی انقلاب همه معادلات بین المللی را برای سلطه به ایران اسلامی از بین برد.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری های پیامبرگونه امام راحل و جانفشانی ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابرقدرت های جهان است و در مقابل جبهه کفر و استکبار با اقتدار ایستاده است.

 

وی افزود: آغاز دهه‌ی فجر، از مناسبت‌های مهم پیش روی ما است که شور و شعور ملت بزرگ ایران در برگزاری جشن ها و بزرگداشت این دهه  قابل تحسین است و در همین راستا باید تلاش جدی انجام شود تا نسل جدید، باید تاریخ انقلاب را بخواند و اشنا شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی وقوع انقلاب اسلامی را نقطه عطفی بزرگ در تاریخ معاصر کشورمان اعلام کرد و گفت: پیروزی انقلاب همه معادلات بین المللی را برای سلطه به ایران اسلامی از بین برد.

 

امام جمعه نکا، برپایی مراسم و جشن پیروزی انقلاب و گرامیداشت و یاد نام امام راحل را از وظایف همه مردم و مسؤولان دانست و یادآور شد: امام راحل احیاگر اسلام و مؤسس انقلاب اسلامی در کشور بود و مادامی که حیات جمهوری اسلامی وجود دارد بایستی یاد و نام امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر بر زبان ها جاری باشد.

 

وی بیان داشت: انقلاب ما، یک معجزه‌ای بزرگ بود و اکنون هم ما باید نگهبان و حافظ اصول و دستاوردهای انقلاب باشیم چرا که قدرنشناسی از این انقلاب ما را از رحمت و نعمت های الهی دور می کند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: امام امت، دو نکته را از ویژگی‌های انقلاب می‌دانند که شامل مردمی بودن و اسلامی بودن آن است که باید همواره مورد توجه ما قرارگرفته و از مردمی بودن و اسلامی بودن این انقلاب فاصله نگیریم.

 

خطیب جمعه نکا با تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) بیان داشت: آن بزرگوار برای دیدن برادرش به سوی ایران حرکت کرد اما مقدر چنین بود که بین راه به رحمت خدا بپیوندد و مرقدش پناهگاه ایرانیان قرار بگیرد و باید مورد تکریم ما باشد.

 

وی در پایان با سفارش خود و نمازگزاران را به تقوای الهی گفت: عمل به امر به معروف و نهی از منکرما را از گناه و اشتباه دور ساخته و در مسیر الهی قرار می دهد و به همین دلیل باید بدانیم اگر تقوا داشته باشیم، خداوند از ظلمت‌ها ما را نجات داده و نور، روشنایی و آرامش را نصیب حالمان می کند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات