۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۴۳۸۵۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

برگزاری بیش از 800 برنامه فرهنگی دهه فجر در لرستان

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری بیش از 800 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.
دهه فجر

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بیش از 800 برنامه به مناسبت دهه فجر با محوریت موضوعات فرهنگی، هنری، ورزشی، همایش و جشنواره در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به وظایف ستاد دهه فجر در لرستان افزود: ستاد دهه فجر لرستان دارای 21 کمیته تخصصی استانی و 17 کمیته تخصصی شهرستانی است.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: مسؤولان کمیته های تخصصی استانی مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسؤولان کمیته های شهرستانی نیز ائمه جمعه شهرستان ها هستند.

وی بیان داشت: رویکرد ما در برگزاری برنامه های دهه فجر در استان مشارکت حداکثری مردم، اجرای برنامه های با کیفیت، دقیق و متناسب با ایام الله فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: گفتمان‌های دینی و اعتقادی از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در این ایام در مدارس، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌ها و هیأت های مذهبی برگزار می‌شود.

دهه‌ فجر بزرگ‌ترین تحول تاریخی است

حجت الاسلام حیات الغیب دهه‌ فجر را بزرگ‌ترین تحول تاریخی بیان کرد و عنوان داشت: در سایه خدامحوری و اتحاد رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد.

وی بیان داشت: ایمان به خدا، رهبری امام خمینی (ره)، استقامت و پایداری در راه خدا از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گرامی داشت دهه فجر را فرصت مناسبی در راستای تبیین ارزش ها و دستاوردها انقلاب بین نسل جوان بیان کرد و گفت: تشریح پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی و جلوه‌های کارآمدی نظام‌ اسلامی در زمینه‌های گوناگون از دیگر راهبردهای ستاد دهه‌فجر استان است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات