۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۳۸۹۷
با حضور متولیان امور دینی؛

جلسه شورای تبلیغ استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای تبلیغ استان زنجان متشکل از مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان، مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران و برادران، معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان و برخی از ائمه جمعه استان برگزار شد.
شوراي تبليغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جلسه شورای تبلیغ استان زنجان که در محل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد، با اشاره به ایام الله دهه فجر و گرامی داشت آن گفت: در دهه فجر باید مردم را در جریان اقدامات نظام اسلامی قرار داد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که انقلاب اسلامی امروز موجب بیداری جهان اسلام در همه کشورها شده است اظهار داشت: امروز هجمه های زیادی از سوی دشمن بر علیه نظام اسلامی صورت می گیرد تا ارزش های دینی و اسلامی را از بین ببرند و در همین راستا دشمن در صدد معرفی چهره خشن از اسلام است.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به توهین اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: توهین به همه ادیان الهی محکوم است و امروز به برکت پیامبر بزرگ اسلام، اسلام در حال توسعه در همه جای جهان است.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه با بیان گوشه ای از تأثیرگذاری های انقلاب اسلامی در دنیا تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران پیام بیداری را به همه انسان های آزاده جهان رسانده و روزی نیست که موجی از بیداری اسلامی در گوشه ای از جهان به گوش نرسد از این رو در دهه فجر امسال ما نیز تلاش می‌کنیم تا مبلغ به تمام نقاط استان برای معرفی انقلاب اعزام شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه اظهار داشت: مبلغان باید در دهه فجر امسال پیام انقلاب اسلامی را به طور دقیق به مردم رسانده و به آنها معرفی کنند.

 

مسؤول کمیته مردمی امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای برگزاری برنامه های دهه فجر، گفت: جلسات مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر دهه فجر در استان انجام شده و امیدواریم این برنامه ها با همکاری هر چه بهتر مردم و تشکل های دینی و دستگاه ها برگزار شود.

 

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه موقت زنجان نیز در رابطه با اهمیت پاسداشت دهه فجر و اعزام هر چه بهتر مبلغان به مناطق مختلف نکاتی بیان کرده و سپس حجت‌الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه های علمیه برادران استان و حجت‌الاسلام بلال محمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان نیز در خصوص ساماندهی هر چه بهتر مبلغان و برگزاری برنامه های دهه فجر به بیان دیدگاه های خود پرداختند./949/پ202/ب4

ارسال نظرات