۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۴۳۹۴۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

4 هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان کردستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در استان کردستان برای برپایی هرچه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر ۲۲ کمیته استانی و ۱۰ ستاد شهرستانی تشکیل شده است که مصوبات این کمیته و تشکیلات اجرای بالغ بر ۴ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، محمدقاسم سیاوشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، بیان کرد: انقلاب اسلامی نقطه سرآغاز تحولات عظیمی در جهان اسلام و بلکه سراسر جهان بود، به ثمر نشستن نظام جمهوری اسلامی ایران تأثیرات فراوانی را در منطقه هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ مذهبی بر جای گذاشت.


وی در ادامه افزود: موفقیت های مختلف و فتح قله‌های علمی توسط جوانان و دانشمندان جمهوری اسلامی ایران عامل یأس و نگرانی دشمن است، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با مشاهده پیشرفت‌های عظیم ایران در تمام عرصه‌ها، امنیت و وحدت منطقه را با تجهیز گروه‌های تکفیری با توجه به این که شعار مهم و اصلی حضرت امام (ره) دستیابی به امت واحده بود؛ را مورد هدف قرار دادند.


سیاوشی تصریح کرد: ایران اسلامی پس از 36 سال از عمر خود امروز تبدیل به قدرت بزرگی در منطقه و جهان شده است، در منطقه خاورمیانه هیچ تصمیمی بدون ایران به نتیجه نمی‌رسد که نمونه آن تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد داعش بود که کشورهای شرکت کننده خود اعتراف کردند بدون ایران هرگز موفق نمی شوند.


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امام خمینی(ره) رهبری جامع الشرایط بود که با تکیه بر اعتقادات اسلامی در سال 57 نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و نظام جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند، تمام انقلاب‌هایی که در منطقه به وجود آمد ناشی از بیداری اسلامی بود که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران بود، اما متأسفانه با ضعف نبود رهبر واحد مواجه شده و به هدف مورد نظر دست پیدا نکردند.


وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان برای برپایی هرچه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر 22 کمیته استانی و 10 ستاد شهرستانی تشکیل شده است، بیش از 60 جلسه در کمیته‌های استانی و ستادهای شهرستانی استان کردستان تشکیل شده که مصوبات آن اجرای بالغ بر 4 هزار برنامه در ایام الله دهه فجر است.


سیاوشی بیان کرد: گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در استان کردستان از فردا 12 بهمن همزمان با سراسر کشور با رژه موتورسواران و تاکسی‌های شهری و نواخته شدن زنگ انقلاب در 400 مدرسه استان آغاز می‌شود.


وی به اهم برنامه‌های ایام الله دهه فجر در استان کردستان اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از 34 خانواده شهید دوران انقلاب، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در روز 16 بهمن ماه در سراسر استان، همایش تجلیل از مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی در بازی‌های آسیایی، همایش مقام و منزلت زن در انقلاب اسلامی، اجرای برنامه‌های دف نوازی در بقاع متبرکه در سنندج و برگزاری مراسم شب‌های موسیقی به مدت 10 شب در سینما بهمن سنندج از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر است.


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم استان، برپایی جشن انقلاب در ورزشگاه 22 گولان سنندج، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه و جشن بزرگ انقلاب از سوی کارگران استان و برگزاری بیش از یکصد سلسله نشست های بصیرتی با موضوع بیداری اسلامی از دیگر برنامه های این دهه است.


وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های این ایام افتتاح 216 پروژه با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال، برگزاری یکصد برنامه قرآنی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه بیت المقدس استان در روز 22 بهمن و اجرای سرود 1357 نفری با عنوان همسرایان فجر را دیگر  برنامه‌های ایام دهه فجر است.


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه در روز 22 بهمن راهپیمایی باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور خود در این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی بزنند./967/پ202/ب6

ارسال نظرات