۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۲۴۴۰۶۲

تشریح ویژه برنامه های قرآنی حرم رضوی در دهه فجر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: بیش از 20 ویژه برنامه قرآنی در ایام دهه فجر در حریم ملکوتی رضوی برگزار می شود که شامل محافل انس با قرآن کریم، جنگ و مسابقه قرآنی است.
محفل انس با قرآن کريم

مهدی لسانی، رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از اجرای بیش از 20 ویژه برنامه قرآنی در ایام دهه فجر در حرم مطهر رضوی خبر داد و افزود: این ویژه برنامه ها شامل، محافل قرآنی، ختم کامل قرآن مجید، مسابقه و تجلیل و تکریم معلمان و مدرسان کودک است.

 

وی با اشاره به برپایی هشت محفل قرآنی در  این دهه مبارک در دارالقرآن­الکریم، رواق های امام خمینی(ره) و دارالمرحمه با حضور قاریان ایرانی و مصری تصریح کرد: مهم ترین محفل با حضور 9 نفر از قاریان و تواشیح خوانان بین المللی و مطرح مصری از جمله «سلیم جمعه» و  «محمد حلابه» جمعه 17 بهمن ماه پس از نماز عشاء برگزار می‌شود.

 

لسانی بیان کرد: جُنگ قرآنی کودکان و نوجوانان در دارالقرآن­الکریم به مناسبت دهه فجر با همکاری کبوترانه پنج شنبه 16 بهمن ماه برگزار می شود.

 

رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اعزام قاریان آستان قدس رضوی به شش شهرستان‌ موقوفه دار قوچان، فریمان، طبس، کاشمر، بردسکن و بجستان و اجرای 9 محفل قرآنی در آن شهرستان ها از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

 

وی همچنین محفل قرآنی «در محضر نور» ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد که با همکاری بنیاد فرهنگی رضوی 20 بهمن ماه در رواق دارالمرحمه برگزار می شود./1308/ت303/ب5

ارسال نظرات