۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۴۴۳۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی ایران مدل نوین و الگوی با افتخار حکومت های دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران مدل نوین و الگوی با افتخار حکومت های دینی و ایران اسلامی سمبل همه آزادی خواهان جهان است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگارا ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مدل نوین و الگوی با افتخار حکومت های دینی و ایران اسلامی سمبل  و چشم و چراغ همه آزادی خواهان جهان است.

 

وی با اشاره به حدیث «العلماء ورثة الانبیاء» گفت: امام راحل وارث پیامبر بودند و به پیروی از ایشان قیام کردند و ثمره این قیام امروز بیداری اسلامی است که بارها مقام معظم رهبری آن را حاصل الگو قرار گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به بررسی ابعاد شخصیت حضرت امام راحل پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) به بسیاری از آیات قرآنی همانند آیات استقامت آیات اخلاقی و انسانیت جامع عمل پوشاند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دهه مبارک فجر با جانفشانی هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی بوجود آمد، تصریح کرد: شهدا با از خودگذشتگی و ایثار از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

 

وی ادامه داد: الگو گیری از ایثار و شهامت رزمندگان امری ضروری است و موجب حفظ  و بقاء نظام در برابر توطئه های دشمنان است، پاسداری از این ایثار و دستاوردهای انقلاب در عصر امروز امری اجتناب ناپذیر است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر حفظ و نشر آثار شهداء ی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای راه علم، تاکید کرد و گفت: احترام به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است و همه باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده  واقعی راه شهداء باشیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دشمنان با دسیسه های مختلف در جنگ نرم به دنبال رخنه در ذهن و فکر جوانان این مرز و بوم هستند و مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب و بصیرت افزایی بستر آشنایی جوانان و نسل آینده را با آرمان ها و اهداف انقلاب و شهدا فراهم کنند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در پایان گفت: امام خمینی(ره) فرمودند ولایت فقیه استمرار ولایت پیامبران است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و امروز عزت و اقتدار نظام از وجود برکت ولایت فقیه است و همه مسءولان نظام و مردم با اتحاد و همدلی  برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید همه تلاش خود را به کار گیرند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات