۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۴۴۴۲۵
کریمی قدوسی:

غرب به دنبال تغییر نظام اسلامی است نه برقراری یک رابطه عادی با ایران

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که غرب و نظام سلطه به دنبال تغییر ساختار نظام اسلامی نه برقراری یک رابطه متقابل و احترام آمیز با ایران، گفت: اگر ملت ایران با استکبار جهانی سر سازش داشت هرگز موفق به حفظ نظام سیاسی با تمام ابعاد مورد نظر خود نبود.
جواد کريمي قدوسي ، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي جواد کريمي قدوسي ، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی و استقلال حکومت اسلامی در سال‌های پس از انقلاب دستاورد مبارزه منطقه‌ای و جهانی با نظام سلطه و استکبار جهانی بوده است.

 

وی با بیان این‌که پرچمدار این نهضت و تحول در ایران و منطقه و سرایت آن به کشورهای غربی به ویژه آمریکا ملت بزرگ ما بوده است، ابراز داشت: ملت ایران مبتنی بر آرمان‌های امام راحل، اسلام ناب محمدی و رهبر معظم انقلاب در حال حرکت به سمت پیشرفت است.

 

کریمی قدوسی با تأکید بر این‌که دنیا به سمت یک جهان نوین در حال حرکت است، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مهندسی جهان در حال تغییر است و این تغییر به نفع ملت‌ها خواهد بود و بیش از هر ملتی، ملت ایران ثمره این تغییر را خواهد چشید.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ملت ایران دارای استقلال سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی است، تصریح کرد: ملت ایران در همه ابعاد الگوی مناسبی برای جهان است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، گفت: این دستاورد حفظ نظام یکپارچگی امنیت ملی و ارضی نظام جمهوری اسلامی است که برای همه کشورها به یک دغدغه تبدیل شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اعتقاد به ارزش‌های اسلامی، خوی مبارزه با ظالم و ظلم ستیزی و روحیه ضد استکباری سبب پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی بود.

 

کریمی قدوسی با اشاره به حفظ امنیت سیاسی و قانون اساسی توسط حکومت اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر ملت ایران با استکبار جهانی سر سازش داشت هرگز موفق به حفظ نظام سیاسی با تمام ابعاد مورد نظر خود نبود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که نظام سلطه به دنبال یک رابطه عادی نیست، اظهار داشت:  آنها به دنبال تغییر ساختار نظام و برنامه سیاسی کشور به نفع خود هستند و اولویت‌های قانون گذاری را طبق منافع خود تعیین می‌کنند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ نظام کامل و جامع جمهوری اسلامی مبتنی است بر مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی که همین مسأله غرب را در رویارویی با ملت ایران به چالش کشانده است./922/ت302/ج

ارسال نظرات