۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۲۴۴۴۹۱
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دهه فجر فرصت تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا جایگاه انقلاب اسلامی در جهان و دستاوردهای 36 ساله آن تبیین و معرفی شود.
همايش ستاد هاي دهه فجر انقلاب اسلامي سراسر کشور

سرهنگ جلیل وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا در مسیر تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در جهان قدم برداریم و دستاوردهای این نظام اسلامی را به مردم جهان معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به تأثیر پیروزی انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی، افزود: نقش بی‌بدیل این انقلاب در شکستن ژست ابرقدرتی غرب در اذهان عمومی کشورهای اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار غیر قابل انکار است و ما نباید چنین دستاوردهایی را ناچیز قلمداد کنیم.

 

وحیدی، تصریح کرد: مقایسه دستاوردهای نظام اسلامی با رژیم شاهنشاهی یکی دیگر از برنامه‌ها و وظایفی است که در این ایام نباید از آن غفلت کرد، چرا که پیش از انقلاب ایران یکی از عقب‌مانده‌ترین کشورها در دنیا بود درحالی که امروز به شکرانه حق در بیشتر زمینه‌ها در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم هوشیاری نیروهای متدین و دلسوز در جامعه، ادامه داد: ملحدان جهان برای مقابله با گسترش اسلام در دنیا و به ویژه به خاطر تضعیف نظام جمهوری اسلامی‌مان، با شگردها و توطئه‌های مختلفی وارد میدان نبرد می‌شود.

 

وی فتنه دشمنان داخلی را شدیدتر از تهاجمات غربی دانست و گفت: عده‌ای در داخل سعی دارند که رژیم منفور پهلوی را تبرعه کنند و در جامعه تلقین کنند که حکومت پهلوی حکومت فاسدی نبود و این انقلاب به اشتباه اتفاق افتاد، در حالی که تمام کسانی که گذشته را به خاطر دارند، می‌دانند که تا چه حد ظلم و خفگان کشور را فرا گرفته بود.

 

وحیدی گفت: آنچه که امروزه برای استکبار جهانی آزار دهنده است، داشتن آزادی عمل و دموکراسی صحیح در نظام جمهوری اسلامی است که موجبات خشم و دشمنی آن‌ها را با ما فراهم می‌کند.

 

وی با اشاره به حمایت غرب از فتنه‌گران داخلی، تصریح کرد: امروزه عده‌ای در شیپورهای تبلیغاتی خود مدام این جملات را تکرار می‌کنند که سران فتنه باید تبرعه شوند در حالی که آسیبی که فتنه 88 به کشور وارد کرد بسیار وسیع و برابر با خسارات دوران هشت سال دفاع مقدس بلکه از لحاظ معنوی بیشتر نیز بیش از آن بود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به گستردگی برنامه‌های نیروهای مسلح و بسیج عمومی برای دهه فجر امسال، اعلام کرد: 36 برنامه فرهنگی در دست بررسی داریم که در دهه فجر امسال برای پاسداشت یاد امام امت(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اجرا می‌شوند.

 

وی شاد زیستن را یکی از تاکیدات دین اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای مراسمات مفرح و جنگ شادی در ایام الله امسال یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این نهاد است./936/ت303/ب4

ارسال نظرات