۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۴۴۹۹۳
عضوکمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکاشان:

دشمن تمام امکانات خود را برای مقابله با اسلام بکار گرفته است

خبرگزاری رساـ عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: دشمن برای از دست ندادن منافع خود مانع از شناخت اسلام و آشنایی جوانان با احکام نورانی قرآن در غرب می شود، از این روز تمام تلاش خود را برای خدشه وارد کردن به اسلام و مسلمین، انجام می دهد.
علي هاشمي طاهري

علی هاشمی طاهری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: دشمنان اسلام در حالی مدعی حقوق بشر هستند که اجازه تحقیق و تفکر را به جوانان خود نمی دهند.

 

وی افزود: تمامی مراکز قدرتمند رسانه ای سراسر جهان، در سیطره استکبار جهانی قرار گرفته است و امروزه رسانه های جمعی در شکل گیری دیدگاه جهانیان تأثیر بسزایی دارند، از این رو باید از فضای موجود در عرصه مجازی و رسانه ای برای تبلیغ دین مبین اسلام و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

 

وی افزود: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا در جهت استفاده از فضای مجازی در راستای هوشیاری جوانان آن کشورها در مقابله با تبلیغات مغرضانه دشمن بود. 

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: دشمن با تبلیغات گسترده خود تصویری متناقض با اصل اسلام را برای مردم غرب به نمایش می گذارد و راه را برای شناخت جوانان غرب از اسلام حقیقی بسته است.

 

هاشمی طاهری گفت: بمباران تبلیغاتی دشمن سبب ارائه اطلاعات نادرست و غیر واقع به جوانان غربی شده است، از این رو رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، سفارش به شناخت مستقیم و بی واسطه از تعالیم دین اسلام کردند.

 

وی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب تأثیر خود را در جامعه هدف گذاشته است، زیرا جوانان بسیاری در کشورهای غربی، جویای شناخت حقیقت، اسلام و جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

به گفته وی، بازتاب این نامه هوشمندانه نشان از استقبال جوانان غرب از آن است که می تواند جوانان گرفتار شده در سیطره مدعیان دروغین حقوق بشر را نجات دهد.

 

وی افزود: دشمنان اسلام در حالی مدعی حقوق بشر هستند که اجازه تحقیق و تفکر را به جوانان خود نمی دهند، بنابراین نامه رهبر معظم انقلاب می تواند بابی برای شناخت حقیقی اسلام برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی باشد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: دشمن برای از دست ندادن منافع خود مانع از شناخت اسلام و آشنایی جوانان با احکام نورانی قرآن در غرب می شود، از این روز تمام تلاش خود را برای خدشه وارد کردن به اسلام و مسلمین، انجام می دهد.

 

هاشمی طاهری گفت: کلیه شبکه های ماهواره ای و رسانه ای ارتباط جمعی دشمن برای متوقف کردن ترویج اسلام تلاش و همکاری می کنند که آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و وهابیت در رأس آنها قرار دارند.

 

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال قطع کردن ارتباط مردم سراسر جهان با رسانه های اسلامی و منابع اسلام شناسی است، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب، تأثیر خود را خواهد گذاشت و روز به روز شاهد پیشرفت اسلام در دل، ذهن و تفکر جوانان جهان خواهیم بود./1307/ت302/ش

 

ارسال نظرات