۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۵۰۶
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

آغاز به کار آزمایشی تالارهای گفت‌وگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز به کار آزمایشی تالارهای گفت‌وگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
نشان مرکز مديريت حوزه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه از آغاز به کار آزمایشی تالارهای گفتگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این تالارها در سه موضوع زن و خانواده با رویکرد قرآنی‏، اخلاق و تربیت با رویکرد قرآنی و مهدویت با رویکرد قرآنی آغاز به کار کرده‌اند.

 

وی با اشاره به مدیریت کارشناسان قرآنی بر بحث‌ها در این تالارها اظهار کرد: در این تالارها‏، مدیر تالار طرح بحث می‌کند و بحث را به شرکت‌کنندگان واگذار می‌کند و در نهایت مباحث مطرح‌شده را جمع‌بندی می‌کند.

 

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران شرکت‌کنندگان در مباحث این تالارها را طلاب خواهر دانست و گفت: در این تالارها مباحث در قالبی شبیه مباحثه مطرح می‌شود و طلاب به تبادل نظر می‌پردازند.

 

وی با بیان این‌که امکان اشتراک متن و صوت در این تالارها وجود دارد‏، اضافه کرد: این تالارها از بستر اینترنت و اینترانت استفاده می‌کنند و طلاب علاقه‌مند به حضور در این تالارها می‌توانند از معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پناه هدف از راه‌اندازی تالارهای گفتگوی قرآنی را فعال‌سازی طلاب به منظور ایفای نقش در فضای مجازی‏، ترویج مباحث قرآنی در فضای مجازی و پاسخ‌گویی به مسائل و شبهات مخاطبان ذکر کرد.

 

وی با اشاره به همکاری دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران در راه‌اندازی این تالارهای گفتگوی قرآنی‏، از شبکه اجتماعی مشاوران به عنوان یکی دیگر از طرح‌های معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران به منظور افزایش حضور این نهاد در فضای مجازی یاد کرد./907/د102/ی

ارسال نظرات