۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۴۶۶۰۱
امام جمعه نجف آباد تأکید کرد؛

پایبندی به جمهوریت و اسلامیت نظام مهم‌ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی گفت: مهم ترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت این نظام در برابر تمام توطئه ها و تحریم های دشمنان بود.
حجت الاسلام حسناتي، امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد با تقدیر و تشکر از حضور گسترده و مقتدرانه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: راهپیمایی امسال مشت کوبنده ای بر توطئه های و تحریم های دشمنان علیه این انقلاب و نظام بود.

 

وی حضور در راهپیمایی را هم چون یک عمل صالح برشمرد و گفت: حضور تمام اقشار جامعه به ویژه جوانانی که یاور امام زمان چه قبل و چه بعد از ظهور هستند، از برکاتی است که سبب می شود تمام نقشه های دشمنان علیه این کشور دور ریخته شده و فضای جامعه به یکباره از تبلیغات مسموم دشمنان پاک شود.

 

حجت الاسلام حسناتی صفا و همدلی را از نمودهای بارز راهپیمایی امسال بیان داشت و گفت: این حضور که بعد از 36 سال با وجود تمام مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، مهم ترین پیامش پایبندی به ارزش های انقلاب و اسلام است.

 

وی در ادامه افزود: از دیگر پیام های این حضور چشمگیر، اثبات جمهوری اسلامی ایران در جهان است که جمهوریت نظام آن بر خلاف همه نظام های عالم به دوش یکایک مردم این کشور است و اثبات اسلامیت این نظام که برپایه ارزش ها و مبانی قرآن و اسلام بنا شده است.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره مهم ترین پیام این شکوه عظیم برای دوستان و دشمنان افزود: دشمنان این نظام و این انقلاب باید بدانند که هیچ توطئه ای نخواهد توانست این انسجام و اقتدار را از میان ببرد و امروز بعد از 36 سال این کشور افزون بر وحدت و همدلی آغاز انقلاب، وارد مهم ترین عرصه های علمی و تسلیحاتی جهان نیز شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: دیوارهای مظلومیت اسلام شکسته شده است و اکنون انقلاب ایران تا اقصی نقاط جهان صادر شده است که این صدور نه با وسایل نظامی بلکه براساس ارزش ها و مبانی اصیل دین اسلام بوده است.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که فرمودند اگر مسلمانی ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به فریادش نرسد، مسلمان نیست، گفت: وارد شدن ما به عرصه های هسته ای و نظامی نه برای رسیدن به قدرت نظامی اول جهان که برای دفاع از مظلومین جهان بالاخص کشورهای اسلامی منطقه است.

 

وی در ادامه بیان داشت: در توطئه دشمن در ایجاد گروهک داعش در کشورهای منطقه اگر نیروی نظامی ایران نبود، اکنون داعش وارد مرزهای ایران شده بود و این همان هدفی بود که دشمن به دنبال آن بود و اکنون ایران در حمایت از کشورهای اسلامی منطقه به کنار خاکریزها و مرزهای اشغالی اسرائیل رسیده است و تمام حاکمان پست منطقه و ظالمان دنیا را مشوش کرده است.

 

امام جمعه نجف آباد با بیان این که این حضور عظیم مردم، وظیفه و تکلیف سخت تری را به دوش مسؤولین گذاشت، بیان کرد: خدمت رسانی، اجرای عدالت در تمام زمینه ها و تمام شخصیت ها و جاری شدن مبانی عظیم اسلامی در سراسر این کشور مهمترین خواسته های این مردم است.

 

وی در ادامه افزود: اجرایی شدن شعار امسال به ویژه در بحث اقتصاد و فرهنگ در این ماه های پایانی سال در زمینه اشتغال زایی، تکیه به خودکفایی، و پرهیز از اسراف و به کار بردن مدیریت جهادی هر چه بیشتر در عرصه های اقتصادی از دیگر نیازهای امروز جامعه است.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به بحث فرهنگ نیز گفت: دور شدن از سبک زندگی اسلامی و کشیده شدن فضای زندگی و نحوه ارتباطات به شیوه های غربی، غرق شدن جوانان در فضای مجازی و دوری از فضاهای علمی و دینی از جمله مواردی است که در بحث فرهنگ نیازمند یک مدیریت جهادی است.

 

وی در پایان با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه به خصوص حوزه های علمیه خواهران افزود: حوزه های علمیه خواهران در حد یک دانشکده است و با وجود 6 حوزه علمیه در سطح شهرستان نجف آباد که در مقاطع سطح 2 و 3 حوزه برای خواهران در حال فعالیت هستند، بهترین زمینه را برای حضور جوانان با استعداد و علاقه مند فراهم کرده اند که حضور هر یک از خواهران در این دانشکده ها چراغ نوری برای هر خانواده است. /1306/پ202/ب4

ارسال نظرات