۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۶۲۰
امام جمعه اهر:

حرکات شیطانی غرب در توهین به مقدسات، محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: حضور حماسی مردم در 22 بهمن تأکید بر این نکته بود که حرکات شیطانی غرب در توهین به مقدسات ادیان آسمانی، محکوم به شکست است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام ناصر حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: دهه فجر طلیعه صبح آزادی و 22 بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمان ایران بر طاغوت زمان است.

 


وی با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم ایران به ویژه آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن، خواستار تداوم این حضور آگاهانه در صحنه‌های دیگر انقلاب اسلامی شد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نور امیدی بر دل های مظلومان عالم به وجود آورده که عامل خیزش و بیداری های اسلامی بوده است.

 


امام جمعه اهر پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر انواع توطئه‌ها را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی‌های دلسوزان انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: با این پشتوانه عظیم مردمی به یقین حماسه‌ای عظیم دیگری در عرصه مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان ثبت خواهد شد.

 


وی پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته ای و هزاران دستاورد دیگر را عامل عظمت، غرور و افتخار ملت ایران دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نگران از صدور امواج این انقلاب به جهان هستند، چراکه ملل اسلامی بیدار شده و طاغوت‌های دیکتاتور منطقه یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.

 


حجت الاسلام حاجی‌زاده تصریح کرد: الگوگیری ملل اسلامی و حتی ملل غربی از انقلاب اسلامی کاملاً مشهود و غیرقابل انکار است، جنبش‌های عدالت‌خواهانه و نفی سیاست‌های ظالمانه آنها می‌رود که اضمحلال کامل ابرقدرت‌های استکباری و عزت و عظمت واقعی اسلام و مسلمین را در سراسر جهان رقم بزند.

 


امام جمعه اهر در پایان با اشاره به شعار محوری راهپیمایی 22 بهمن امسال که با عنوان «لبیک یا رسول الله» مزین شده بود، افزود: حضور حماسی مردم تأکید بر این نکته بود که حرکات شیطانی غرب در توهین به مقدسات ادیان آسمانی، محکوم به شکست و در نهایت پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: سناریوهای مختلف استکبار جهانی، با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان، حمایت از گروه‌های تکفیری و ادعاهای دروغین حقوق بشر، همه ناشی اسلام هراسی و وحشت غرب از گرایش جوانان اروپا و آمریکا به اسلام است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات