۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۴۷۴۴۳
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تبیین کرد؛

نقش ائمه جمعه در خنثی کردن عوامل تفرقه و توطئه در جامعه

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به جایگاه ائمه جمعه در نهادینه کردن فرهنگ دینی اظهارداشت: ائمه جمعه بسیاری از توطئه ها را خنثی و تفرقه را تبدیل به وحدت می کنند.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در دیدار اعضای ستاد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت: فعالیت های آیت الله موسوی جزایری فراتر از محدوه استان خوزستان است.

 

وی افزود: آیت الله موسوی جزایری به عنوان نماینده ولی فقیه در خوزستان با استفاده از این جایگاه به تربیت نیروهای مفید و مؤمن پرداخته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ابرازداشت: وجود سرمایه با شیوه به کارگیری آن متفاوت بوده و این تفاوت در فعالیت های آیت الله موسوی جزایری به روشنی قابل مشاهده است و شیوه های ایشان الگویی برای دیگران است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به جایگاه ائمه جمعه بیان داشت: ائمه جمعه بسیاری از توطئه ها را خنثی و تفرقه را تبدیل به وحدت می کنند.

 

وی افزود: ایجاد همدلی میان مسؤولان و از میان برداشتن عوامل ایجاد تفرقه در کنار کمک به محرومان از وظایف ائمه جمعه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که در زمینه تحقق شعار سال باید فعالیت های خود را هدف دار کنیم، اظهارداشت: مدیریت جهادی باید به شکل گفتمان دینی در جامعه مطرح شود وائمه جمعه مسؤول این کار هستند.

 

وی گفت: نماز جمعه نقش موثری در جامعه دارد و امروز چشم دشمن به صف های نمازگزاران و وحدت میان آن ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی های 22 بهمن ابرازداشت: باید عوامل این حضور شناسایی و تقویت شود.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: بیش از 824 امام جمعه در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

 

همه باهم بودن شعار شورای سیاست گذاری ائمه جمه است

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به فعالیت های شورای ساست گذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: همه با هم بودن نه با من بودن شعار این نهاد است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: مسؤولان شهرستان های گوناگون جایگاه ائمه را به خوبی درک می کنند و بیان می کنند که موفقیت در این استان ها به سبب حضور ائمه جمعه در کنار آن ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت: ائمه جمعه محور فعالیت های فرهنگی هستند و آن ها رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تبلیغ و مردم را از آن ها مطلع می کنند.

 

رییس شورای سیاست گذار ائمه جمعه کشور در پایان بیان داشت: امیدواریم در روز قیامت کرام الکاتبین نام ما را با اقامه کنندگان نماز بنویسند./9452/پ202/ش

ارسال نظرات