۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۴۹۰۷۷
امام جمعه تبریز:

عمل به آیات قرآنی سعادت جامعه را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: با عمل به بخشی از آیات قرآن کریم به موفقیت‌های بزرگ در انقلاب و دفاع مقدس دست یافتیم و عمل به همه قرآن سعادت جامعه را درتمام محورها در پی دارد.
آيت الله مجتهدشبستري، امام جمعه تبريز
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  ستاد خبری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، آیت الله محسن مجتهد شبستری در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز خواستار توجه به معانی قرآن کریم شد.
 
وی با بیان این‌که حاملان قرآن و آشنایان به قرآن کریم دارای ارزش معنوی زیادی هستند، گفت: قرائت قرآن کریم مقدمه‌ای برای آشنایی بیشتر با قرآن کریم و عمل به آن است.
 
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در صدر اسلام مسلمانان به آیات قرآنی عمل کردند و به پیروزی‌های بزرگی رسیدند و در انقلاب اسلامی نیز با عمل به آیات قرآن کریم بر استبداد غلبه یافتیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌شرقی تصریح کرد: در دفاع مقدس نیز با تاسی به قرآن کریم و عمل به آیات آلهی بر متجاوزان بعثی غلبه کردیم و امروز کشوری آزاد و مستقل مبتنی بر اسلام داریم.
 
امام جمعه تبریز تأکید کرد: این پیروزی‌های بزرگ با عمل به بخشی از آیات قرآن کریم بوده است و این در حالی است که با عمل به تمام آیات قرآن کریم به اقتصاد و فرهنگ سالم رسیده و تمام درهای برکات الهی بر ما گشوده می‌شده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، قرآن کریم را منشأ تصمیمات امام و رهبری دانست و گفت: امام راحل در فرمایشات خود بر قرآن اشاره و اقتباس داشته و رهبری نیز در بیانات خود بر قرآن کریم اشاره و تاکید دارند./1325/د102/ی
ارسال نظرات