۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۵۰۴۹۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

اخلاص در عمل از عوامل موفقیت در عرصه تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که روحانیان و مبلغان باید در عمل و پشتکار اخلاص داشته باشند، گفت: اخلاص در عرصه تبلیغ از عوامل موفقیت در این خدمت بزرگ است.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، صبح امروز، در دیدار با روحانیان شهرستان دلفان گفت: فعالیت های مبلغان اعزامی برای ما آشکار است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که روحانیان سنگربانان عقاید دینی مردم هستند، تأکید کرد: روحانیان و مبلغان باید در عمل و پشتکار اخلاص داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: اخلاص در عرصه تبلیغ از عوامل موفقیت در این خدمت بزرگ به شمار می رود که باید مبلغان به این مسأله اهمیت دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که روحانیان باید در جهت آگاه سازی مردم تلاش کنند، ابراز داشت: بالا بردن سطح معارف دینی و فرهنگی آحاد جامعه از وظایف مهم مبلغان اعزامی است.

حجت الاسلام مهدوی افزود: مبلغان باید در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به این که تبیین مسائل اعتقادی و آگاه سازی افراد جامعه در برابر مسائل روز و دسیسه های فرهنگی دشمن نیاز امروز جامعه است، بیان داشت: در شهرستان دلفان خواستار فعالیت فرهنگی بیشتری از مبلغان مستقر در این منطقه هستیم.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: مبلغان با حضور در بین نسل جوان باید تلاش کنند ارزش های اسلامی را بین این قشر تقویت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که آگاه سازی نسل جوان بهترین و مهم ترین ابزار مقابله با دسیسه های فرهنگی غرب است، افزود: مبلغان باید با تبیین سیره اخلاقی و رفتاری اهل بیت عصمت و طهارت بین نسل جوان، آنان را در برابر تهاجم فرهنگی آگاه کنند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات